vierailija
Vai ovatko nuorempien perään katselevat vanhat miehet vaan automaattisesti "ällöttäviä pervoja"? Siinä missä vastaavaa toimintaa harrastava vanhempi nainen on puuma.
Ai saatana.Mites toi pressa?
Se on ihan vain normaali mies.Vai ovatko nuorempien perään katselevat vanhat miehet vaan automaattisesti "ällöttäviä pervoja"? Siinä missä vastaavaa toimintaa harrastava vanhempi nainen on puuma.
Entäs, kun nuoret miehet metsästää vanhempia naisia?Mun mielestä ne kaikki on ällöttäviä pervoja Jos siis ihan metsästää pelkästään selkeästi nuorempia miehiä tai naisia.
Öö, miten minimekko ja korkkarit littyvät naispuumiin?Mä tunnen yhden ikäiseni miehen joka peittoaa naispuumat pukeutuessaan minimekkoon ja korkkareihin. Kertakaikkinen herkku!
"voiko mies olla puuma"Öö, miten minimekko ja korkkarit littyvät naispuumiin?
Mutta eivät puumat pukeudu yleensä minihameisiin ja korkkareihin. Minä ainakin käytän housuja lähes aina ja useimmiten myös matalia kenkiä."voiko mies olla puuma"
Tuntemani mies siis ON puuma pukeutuessaan naiseksi.
No en mä nyt väittänytkään että pitäisi tai että pukeutuisivat!Mutta eivät puumat pukeudu yleensä minihameisiin ja korkkareihin. Minä ainakin käytän housuja lähes aina ja useimmiten myös matalia kenkiä.
Jaa vain niin. Mikäs siitä pervoa tekee? Biologia nimenomaan ajaa ainakin miehen katsomaan nuoria naisia, koska biologian mukaan he ovat hedelmällisiä ja heidät voi siittää. Mutta toisaalta mitä pahaa pervoudessa on muutenkaan?Mun mielestä ne kaikki on ällöttäviä pervoja Jos siis ihan metsästää pelkästään selkeästi nuorempia miehiä tai naisia.
Jos molemmat hommasta nauttivat, niin miksi ei tekisi?Mä en oo kyll koskaan ajatellut, että puuma metsästäisi tarkoituksella nuorempia. Vaan metsästää yleisesti ja minkäs sille mahtaa jos kakaroitakin helmoihin jää kiinni roikkumaan.
Ja sekin on sit vielä erikseen, tekeekö niiden roikkujien kanssa jotain vai ei.
Niinno mä en koe että siitä saattaisi nauttia.Jos molemmat hommasta nauttivat, niin miksi ei tekisi?
Minä nautin ja huvittelen aina silloin tällöin nuorten miesten kanssa.Niinno mä en koe että siitä saattaisi nauttia.
Toki sun huvin vapaasti muille.
Se on mun mielestä ok Kato, enkös ookin epälooginen?Entäs, kun nuoret miehet metsästää vanhempia naisia?