V
vieras
Vieras
Eli voiko mies käyttää mun korttia apteekissa, kun siellä on se kone mihin pitää itse näpytellä tunnusluku? Näkeekö ne jostain kenen kortti se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Pystyykö electronilla nostamaan käteistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Pystyykö electronilla nostamaan käteistä?
Pystyy toki, jos siellä on niin paljon rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja no:Sitten jos "jää kiinni" niin sanoo vaan, että vaimo on kotona, että voitte soittaa ja kysyä onko lupa kortin köyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sitten jos "jää kiinni" niin sanoo vaan, että vaimo on kotona, että voitte soittaa ja kysyä onko lupa kortin köyttöön.
lupa ei auta, koska korttia EI SAA ANTAA KELLEKÄÄN!!!
100e tulee muuten maksamaan, jos "jää kiinni"
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Voihan se, vaikkei se sallittua ole. Mutta jos jää kiinni, niin hauskuus loppuu siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sitten jos "jää kiinni" niin sanoo vaan, että vaimo on kotona, että voitte soittaa ja kysyä onko lupa kortin köyttöön.
saa jos on valtakirja käyttää sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja no:Sitten jos "jää kiinni" niin sanoo vaan, että vaimo on kotona, että voitte soittaa ja kysyä onko lupa kortin köyttöön.
saa jos on valtakirja käyttää sitä![]()
No oisko se ny niin vaikee hakee sitä käteistä.
Se valtakirja pitää olla näyttää, vai meinaakko että jokanen varastetun kortin kaa kiinni jääny selviää sillä että "joo katoku mul on valtakirja".
Alkuperäinen kirjoittaja H.Moilanen:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Voihan se, vaikkei se sallittua ole. Mutta jos jää kiinni, niin hauskuus loppuu siihen.
Mitä ihmettä? Kyllä me anakin ollaan käytetty satoja kertoja toistemme kortteja. Ei ole tullut mieleenkään ettei olisi sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja H.Moilanen:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Voihan se, vaikkei se sallittua ole. Mutta jos jää kiinni, niin hauskuus loppuu siihen.
Mitä ihmettä? Kyllä me anakin ollaan käytetty satoja kertoja toistemme kortteja. Ei ole tullut mieleenkään ettei olisi sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja H.Moilanen:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Voihan se, vaikkei se sallittua ole. Mutta jos jää kiinni, niin hauskuus loppuu siihen.
Lukee ihan niissä kortin käyttöehdoissa, joihin oot allekirjotuksellas sitoutunu. Pankki ei oo missään vastuussa siitä mitä sun kortille tapahtuu jos luovutat sen toiselle.
Sama koskee esim. nettipankkitunnuksia. Vasta oli täällä joku ketju missä itkettiin että nyyh, pankin pitää korvata kun mun mies osti mun tilin rahoilla sitä ja tätä, vaikka oon antanu ne tunnusluvut ihan eri käyttöön sille.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Sama koskee esim. nettipankkitunnuksia. Vasta oli täällä joku ketju missä itkettiin että nyyh, pankin pitää korvata kun mun mies osti mun tilin rahoilla sitä ja tätä, vaikka oon antanu ne tunnusluvut ihan eri käyttöön sille.