Voiko matkahuollon kautta lähettää tavaraa siten että vasta vastaanottaja maksaa rahdin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Voiko?

Entä siten että vastaanottaja maksaa rahdin JA ostamansa tuotteen ja sitä kautta saan rahani?

Pitäis ilmeisesti jouluksi saattaa yks lähetys matkaan enkä mä haluais lähettää sitä ilman 'varmuutta' että myös saan rahani.....

Jos lähetät niin että tuote maksetaan vasta siellä päässä, niin se maksaa ylimääräistä, jos vain kuljetuskulut maksetaan siellä vastaanottopäässä, ei tule lisäkustannuksia. Kysynnyt ostajalta onko halukas maksamaan lisää hintaa vai laittaako ennemmin sun tilille rahan.

[QUOTE="vieras";22703151]Jos lähetät niin että tuote maksetaan vasta siellä päässä, niin se maksaa ylimääräistä, jos vain kuljetuskulut maksetaan siellä vastaanottopäässä, ei tule lisäkustannuksia. Kysynnyt ostajalta onko halukas maksamaan lisää hintaa vai laittaako ennemmin sun tilille rahan.[/QUOTE]

No tietenkin kysyn.........

Sitä tässä ajattelin, että jos ostaja haluaa paketin perille jouluksi, niin aika kiire tulee jos mun pitää alkaa kytätä tiliä, että koska näkyy maksettu summa, kun se ei aina näy heti. Ja meiltä on matkikselle sen verran matkaa että en ala 'huvikseni' ajelemaan näillä pakkasilla tuolla autonromulla.
Ennakolla hoituis kerralla.
Ostaja halus väkisin ostaa tuotteen jonka olin ilmoittanut 'vain nouto' ja lähetettävän matkahuollon kautta.

Sähköpostineuvottelua vielä tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22703399:
En ajatellut käyttää tätä vaihtoehtoa.

Se on joko rahat tilille niin että ne siellä näen tai ennakko- ja ellei sovi niin sitten jää ilman ostoksiaan.

Myytkö kalsareita vi mitä myyt?

Myytkö kalsareita vi mitä myyt?

Oletko sä se joka häiriköi mua alati tänä aamuna?
Oletko sä jo täysi-ikäinen?
Koetko saavasi jotain tyydytystä ärsyttämällä? Tai yrittämällä ärsyttää?
Mikä äitisi nimi on?
Onko taskumatti junttia?
Onko parempi olla joulu kotona vai anoppilassa?
Tuleeko teille kinkku? Paistatko ite?
Mistä musiikista pidät?

Tässä kun tutustutaan.......

Me ollaan lähetetty sekä polkupyörä, että rattaat siten että vastaanottaja maksoi eikä tullut lisäkuluja. Mun mielestä oli vielä melko edukasta, rattaiden lähetys kasattuna maksoi jotain 15e pintaan. Jos vertaa, että pienen paketin lähettäminen postissa on jo 8e kevyesti. Minusta onnistuu hyvin tuo lähettäminen vastaanottajan laskuun, en edes harkitsisi enää muuta jos myyn jotain isompaa.

Yhteistyössä