Voiko masuvauva liikkua liikaa?

Tyhmän kuuloinen kysymys, tiedän. Mutta liikkeiden laskuohjeissa sanotaan, että liikkeitä tuntuu n. 5 - 50 tunnissa. Mutta mitäs jos niitä tuntuu ennemminkin 500? Voiko sekin olla merkki ahdingosta? Itseä ainakin ahdistaa... Rv 39 + menossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
no kaikki sun tuntemukset ei ole vauvasta. vaan esim. oman suolistosi "liikkeitä" jne.

mutta älä huoli. ota rennosti.
On kyllä jo sen verran kokoa, että tiedän aika tarkkaan, misä heiluu jalat, missä kädet, missä pylly jne. Että en usko sekottavani noita, eikä mun oma suolisto taida mahanahkaa venyttää... Mutta hyvä, jos huolta ei ole.
 
Tiki
Muistathan, että liikesarja lasketaan yhdeksi liikeeksi? Ei siis käden ja jalan ihan peräkkäinen potku ole kaksi liikettä vaan yksi. Tällaista mulle silloin muistuteltiin äippäpolilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiki:
Muistathan, että liikesarja lasketaan yhdeksi liikeeksi? Ei siis käden ja jalan ihan peräkkäinen potku ole kaksi liikettä vaan yksi. Tällaista mulle silloin muistuteltiin äippäpolilta.
Ok, en tiennyt, kun ei ole koskaan käsketty laskeman liikkeitä. Eilen ihan mielenkiinnista laskeskelin, kun tyypillä oli aktiivinen vaihe. Mutta joka tapauksessa liikkui hurjan paljon. Yö olikin sitten suht. rauhallinen, onneksi...
 
hei
ei voi liikkua liikaa.

mun masussa oli kans tuommonen tyttö; imhettelin aina että miten sitä liikelaskentaa tehdään, siis mistä lasketaan että liike alkaa kun vauva mylläsi KOKO ajan. saattoi mennä koko päivä tauotta. olin varma ettei mun virtsarakosta olisi mitään jäljellä kun raskaus loppuisi. ja että takuuna on vakavan asteinen adhd; näin jopa painajaisia asiasta.

vaan terve tyttelihän se syntyi :) on kyllä edelleen vilkas muttei millään lailla poikkeava.

ole iloinen touhukkaasta toukastasi, paljon kaameampaa on oikeasti etsiä niitä liikkeitä ja miettiä onko vauva hengissäkään enää.

kaikkea hyvää!
 

Yhteistyössä