Voiko mahatautia jotenkin estää?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi on ollut mahataudissa ja nyt tänään tuntuu et se on tulossa mullekin. Veto ihan pois ja kokoajan on sellainen pala kurkussa olo et kohta pitäisi päästä oksentamaan :x Voiko sitä enää tässä vaiheessa mitenkään estää? Olen yksin lapsen kanssa ja pelkään miten jaksan jos menen oikein huonoon kuntoon.

maitohappobakteereja kannattais heti alkaa ottaan jos jollain perheessä vatsatauti, ja käsiendesinfiointi monta kertaa päivässä. Itse ainakin näillä konstein vältin rajun vatsataudin, joka oli puolella suvulla..

Mä oon saanut vatsatautia lievennettyä tai jopa estettyä maitohappobakteereilla. Jon on ollu fiilis että on tulossa tautia, oon saattanu ottaa vähän enemmän. Tytölle syötän maitohappobakteereita jatkuvasti, on välttynyt molemmilta vatsataudeilta joita tuolla pk: ssa on riehunu.

Kannattaa testata!

hyvä käsihygienia edesauttaa terveenä pysymistä... mutta ei sekään estä...
maittohappo bakteerit varmasti myös auttavat omalla tavallaan...

yksi parhaista vinkeistä on hyvä yleiskunto riittävä liikunta uni, ja monipuolinen ruokailu... ja siihen päälle hyvä hygienia :D

Itse syön maitohappobakteerikapseleita päivittäin tai juon Gefilus-mehua. Ja käsihygienia kannattaa aina muistaa.

Maitohappobakteerit saattavat myös nopeuttaa vatsataudista paranemista.

Yhteistyössä