Voiko lihavaan ihastua?

  • Viestiketjun aloittaja näin kävi
  • Ensimmäinen viesti
näin kävi
Siis tosi tosi lihavaan? :ashamed:
Kuvittelen erään miehen olevan kiinnostunut musta, se jättäytyy aina kaksin mun seuraani ja jää juttelemaan, katselee silmiin ja hymyilee, heittää vitsiä vaikka muiden seurassa on täysin asiallinen ja tosikkokin. Ja muutakin.

Mutta sitten muistan olevani lihava, siis ihan oikeasti kauhea läski, ja ajattelen että eihän kukaan mies vois musta sen takia edes kiinnostua. Mun vaatekoko on 44-46 ja naamassakin kamala kaksoisleuka :( Siis olen hirvittävän iso. Kun pitutta on vain 160cm.

Mies on ihan normipainoinen ja mun mielestä komeakin, ei kai sellaiset voi minunkaltaisissani mitään nähdä? :(
 
f
ihan hyvin voi olla ihastunut :) ei kaikki katso ulkonäköä, vaan katsoo pinnan alle. ota vaivihkaa lisää selvää, voisko niin olla! tsemppiä! T. itsekin ihan kiitettävän kokoinen
 
,
Tietenkin voi! Jos suunnittelet laihtumista, niin varo kuitenkin vähän. Joillekin lihavuus on fetissi etkä enää laihempana kelpaa. Mieti, että riskeeraatko oman terveytesi saadaksesi pitää miehen.
 
de
voi, rutkasti ylipainoinen tuttuni on naimisissa (tuskin mahtuu tuohon vaatekokoon) on naimisissa ihan komean, normaalipainoisen, hyvinkoulutetun ja hyvin ansaitsevan miehen kanssa ja oli jo silloin ihan yhtä suuri, kun alkoivat seurustella.
 
Totta kai voi! Nimimerkillä avioon asti päässyt läski :LOL:


Tietenkin voi! Jos suunnittelet laihtumista, niin varo kuitenkin vähän. Joillekin lihavuus on fetissi etkä enää laihempana kelpaa. Mieti, että riskeeraatko oman terveytesi saadaksesi pitää miehen.
Juuri näin. Jos olet ylipainoinen tai lihava, sinusta kiinnostutaan vain perversseistä, itsekkäistä syistä? Muista olla aina varuillasi. |O :headwall:
 
vierailija
Kun sanoit olevasi tosi tosi lihava, niin kuvittelin että vaatekokosi alkaa viitosella. Koossa 44-46 et ole mikään tosi lihava.

t. Kokoa 44 käyttävä 163-senttinen sinkkuäiti, joka on huomenna taas menossa nettitreffeille. Kumppani on nähnyt kokovartalokuvankin mutta silti haluaa lähteä :)
 
vieras
Ei tietenkään voi, kaikki rakastuvat vain hoikkiin, isorintaisiin ja täydelliset kasvot omaaviin pitkähiuksisiin naisiin. Ne 99, 999 % naisista jotka eivät kuulu tuohon porukkaan ovat vain säälistä saaneet miehen.
Missä naiset teidän itsetunto on?? Ei tuolla asenteella ainakaan miestä tyytyväisenä pidetä, jos vain itseä haukutaan.
 
*-*
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Niinpä. Että vain pervot ihastuu lihaviin, normaalit ei.
Jotkut lihaviin ihastuvat ovat pervoja, eivät kaikki.
Öh, ei fetismi ole pervoutta :) Minä en voisi koskaan ihastua lihavaan ihmiseen, en ikinä ja jotkut lihavista pitävät eivät voisi koskaan ihastua laihoihin. Onko se sitten fetismiä vai ei, mutta pervoa se ei ainakaan ole. Pervoa on nauttia siitä kun nainen talloo korkkareilla miehen vehkeiden päällä ;)
 
Voi..
Minunkin salarakas piiritti minua pari vuotta vaikka olin lihava silloin, ei se haitannut.. tosin suhteeseen ryhdyttyämme paino vain itsestään tippui ja nyt olen normaalipainoinen..
 
vieras
Ei tietenkään voi kukaan ihastua lihavaan, kaikkien lihavien kumppanit ovat heidän kanssaan vain rahan tai muiden materialististen syiden takia tai sitten koska ovat itse niin lihavia etteivät saa ketään muuta.

Oikeesti hei ap, mieti nyt miten tyhmältä kuulostat jos ajattelet ettei lihavaan voi ihastua. Etkä edes tuossa vaatekoossa ole mikään todella lihava kuten väitit.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Minunkin salarakas piiritti minua pari vuotta vaikka olin lihava silloin, ei se haitannut.. tosin suhteeseen ryhdyttyämme paino vain itsestään tippui ja nyt olen normaalipainoinen..
Otitko salarakkaan kun et luullut lihavana saavan muita?
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tietenkään voi, kaikki rakastuvat vain hoikkiin, isorintaisiin ja täydelliset kasvot omaaviin pitkähiuksisiin naisiin. Ne 99, 999 % naisista jotka eivät kuulu tuohon porukkaan ovat vain säälistä saaneet miehen.
Missä naiset teidän itsetunto on?? Ei tuolla asenteella ainakaan miestä tyytyväisenä pidetä, jos vain itseä haukutaan.
Miesten muutosvastarinta on myös ihan h*lvetillinen!

Mä oon aina ollut hoikanpuoleinen, mutta kadun sitä päivää, kun aloin kasvattaa pitkiä hiuksia! Olin miehen tavatessani lyhythiuksinen, mutta hirveät narinat kuulen aina, jos nykyään edes harkitsen hiustenleikkuuta! :headwall:
 
Voi..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Minunkin salarakas piiritti minua pari vuotta vaikka olin lihava silloin, ei se haitannut.. tosin suhteeseen ryhdyttyämme paino vain itsestään tippui ja nyt olen normaalipainoinen..
Otitko salarakkaan kun et luullut lihavana saavan muita?

On minulla oma mieskin ja salarakkaalla vaimo..
 
näin kävi
No kyllä mä mun mielestä olen todella lihava :( Vaaka näyttää ihan kauheita lukemia yli sadan, ahdistaa. Mutta kiitos teille kun kannustatte, ootte ihania kun autatte tässä itsesäälin suossa.
 
*-*
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Minunkin salarakas piiritti minua pari vuotta vaikka olin lihava silloin, ei se haitannut.. tosin suhteeseen ryhdyttyämme paino vain itsestään tippui ja nyt olen normaalipainoinen..
Otitko salarakkaan kun et luullut lihavana saavan muita?

On minulla oma mieskin ja salarakkaalla vaimo..
Olitteko molemmat lihavia, itsetunto maassa ja kehuitte toisianne maasta taivaisiin jotta jaksatte kotona hymyillä ja uskoa että joku teitä haluaa sittenkin?
 
Voi..
Alkuperäinen kirjoittaja *-*:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi..:
Minunkin salarakas piiritti minua pari vuotta vaikka olin lihava silloin, ei se haitannut.. tosin suhteeseen ryhdyttyämme paino vain itsestään tippui ja nyt olen normaalipainoinen..
Otitko salarakkaan kun et luullut lihavana saavan muita?

On minulla oma mieskin ja salarakkaalla vaimo..
Olitteko molemmat lihavia, itsetunto maassa ja kehuitte toisianne maasta taivaisiin jotta jaksatte kotona hymyillä ja uskoa että joku teitä haluaa sittenkin?
Ei kun mies normaalipainoinen ja pointti oli se että ihastu minuun vaikka olin ylipainoinen.. ja etten enää ole, rakastuminen oli elämäni helpoin "laihdutuskuuri" ja kilot ovat pysyneet poissa..

 

Yhteistyössä