Mutta eikö ole vähän hölmöä pukeutua kuinka vaan siksi kun itse haluaa? Siitä tulee ainakin minulle vähän yksinkertaisen ja itsekkään ihmisen vaikutelma. Tällaisen ihmisen kanssa olisi miltei mahdoton keskustella asiasta, koska hän ei näe tarvetta sille - vastaus on jo "teen kuin itse haluan". Sama juttuhan muuten sisustamisessa. Jos "kuin itse haluan" on lähtökohta, se on samalla myös loppupäätelmä. Siltä pohjalta collegehousut häissä ja pyyheliinat verhoina ovat itsen loukkaamattomia, tavallaan siis pyhiä, valintoja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27416344:Hyvä juttu. Mä kun ostin sallaisen vartalonmyötäisen ja lyhyen mekon just sitä varten että saan kaikki oksentamaan. :xmas:
jos se näyttää hyvältä niin miksi sitten kukaan oksentaisi:OAlkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27416473:
Se mekko näyttää kyllä hyvältä mun päällä, miksi mä en sais sitä pitää?
Kyllä mun kaverit haluaa kanssa että sitä pidän Ja kyllä mä voin sun kanssa keskustella siitä jos halua. En nyt van ymmärrä mitä pitäs keskustella
Sinulle ei vissiin aukea noiden hymiöiden sisältö tuon tiukun äidin viestin lopussa? :Ojos se näyttää hyvältä niin miksi sitten kukaan oksentaisi:O
No koska oon "läski" :xmas:jos se näyttää hyvältä niin miksi sitten kukaan oksentaisi:O
Varsin pitkälle kehitelty näkemys.eiköhän jokainen ihminen voi pukea päällensä mitä haluaa!! tai olla pukematta.. ei kannata muista välittää kunhan ittellä on hyvä olla vaatteissa
Oon huomannut saman. Työkaveri joka on aika pulska ja rintava käyttää usein sellasia tunikamallisia puseroita. Tos yhtenä päivänä sillä oli sellanen perus musta trikoopusero. Heti lähti 10 kg painosta ja siellähän oli vyötärökin. Ihan turhaa peittelee kun näyttää sillä tavalla isommalta mitä oikeasti on.Telttamaanen vaate on aiva väärä vaate ylipainooselle. En tarkoota, että pitääs vartaloa nuolla vaatteen, mutta telttamaanen vaate korostaa yhtälailla ylipainoa niin ku liian kireä vaate.
Nyt tuli kyllä niin tyhjentävä vasta-argumentti, että piti nousta seisaaltaan aplodeeraamaanTotta mut läski on aina läski