voiko laittaa uunimakkaran joukkoon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmy myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymmy myy

Jäsen
30.04.2005
930
0
16
herne7maissi/paprikaa ja tomaatin paloja ilman juustoa vai tuleekohan pahan makusta :/ ??

voiskohan sen herne/maissi/paprikan laittaa uunin makkaran mukaan vai keittää ja sit heittää makkaroitten joukkoon??

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
jos mulle tarjottas noita lisukkeita makkaran kanssa nii jättäsin syömättä...
makkara suurinta herkkua kylläkin ja myös nuo lisukkeet mutta minusta ei sovi samalle lautaselle =)

sitä vähän aattelinkin ,mutta haen uutta visiota ruokiin.. :whistle:

myöhemmässä vaiheessa voit heittää sekaan mut jos laitat yhtäaikaa ja ootat et makkara on kypsää ni sit ne kyllä kärähtää...

ja en miekään söisi. meillä laitetaan uunimakkaran kanssa pikkuporkkanoita..

Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
makkara suurinta herkkua kylläkin ja myös nuo lisukkeet mutta minusta ei sovi samalle lautaselle =)

sitä vähän aattelinkin ,mutta haen uutta visiota ruokiin.. :whistle:

oon joskus syönyt sellasta makkarakastiketta missä oli joukossa tomaattia,paprikaa ja jotakin muuta kasvista...ihan tomaattipohjanen soosi...se oli ihan jees =)

sama täällä, tomaatti kyllä sopii sinne uuniin makkaran kanssa, mutta ei tois herne maissi paprika

Mä laitan uunimakkaran niin, että pistän lenkin neljään osaan, viiltoja ja sitten vuoan pohjalle. Teen munamaidon, jonka maustan, kaadan makkaran päälle ja sekaan viskaan sen sekoituksen, missä kukkakaalia, papuja, porkkanaa (mikä sen nimi sitten olikaan taas?). Meillä menee tuo resepti parhaiten alas, mitkään juustojutut ei uppoa :/

Yhteistyössä