voiko laittaa häihin mustan olkaimettomat tyllimekon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häävieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häävieras

Vieras
jos laittaa vaikka turkoosin ison hartiahuivin ja turkoosit korkokengät? siis asusteilla piristäis sitä kokonaisuutta...
ei oikeesti olis varaa ostaa uutta mekkoa kesän häihin...

tai jos jollain olis linkittää jostain nettiliikkeestä edullisia, mutta juhlavia mekkoja, niin olisin kiitollinen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ei mustaa mekkoa naiselle, hääetiketti kieltää.

No olin juuri häissä, joissa musta oli melkein kaikkien juhlavieraiden pääväri. Sanoinkin että aika mustanpuhuvat häät ovat. Kaasoilla oli kaikilla mustat vaatteet ja niin oli minullakin ja monella muulla. Tosin mulla oli turkoosi huivi mekon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hääetiketti on out ;)...laitan itsekin häihin mustan mekon värikkäillä asusteilla :)

EI etiketti ole koskaan out. Juntti on se, joka niin luulee.
Esim. just Vickanin häissä ei kyllä kenelläkään mustaa ollut .

Ehdotan jotain muuta väriä.

Alkuperäinen kirjoittaja häävieras:
laitan siis ko.asukokonaisuuden, etiketistä viis ;D
t:juntti joka on menossa HIEMAN pienempiin ja vapaamuotoisempiin häihin kun victorialla ja danielilla.. ;D

Et taida nyt ymmärtää mitä etiketti tarkoittaa.
Ei se mistään häiden koosta muutu...
Ystävä pieni, hieman kunnioitusta paria kohtaan, joiden häihin menen.
Tiedän yhden anopin, joka oli täysmustissa, mutta se on sellainen pihi nainen, ja ei varmaan raaskinut ostaa sopivaa mekkoa.
Myötähäpeää tuntevat muut vieraat tällaisen näyn kohdatessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja häävieras:
laitan siis ko.asukokonaisuuden, etiketistä viis ;D
t:juntti joka on menossa HIEMAN pienempiin ja vapaamuotoisempiin häihin kun victorialla ja danielilla.. ;D

Et taida nyt ymmärtää mitä etiketti tarkoittaa.
Ei se mistään häiden koosta muutu...
Ystävä pieni, hieman kunnioitusta paria kohtaan, joiden häihin menen.
Tiedän yhden anopin, joka oli täysmustissa, mutta se on sellainen pihi nainen, ja ei varmaan raaskinut ostaa sopivaa mekkoa.
Myötähäpeää tuntevat muut vieraat tällaisen näyn kohdatessaan.

Jos mä joskus menen naimisiin, niin mun häissä saa vieraat pukeutua vaikka valkoosiin. :D Etiketistä viis. Mä haluan ainakin rennot häät enkä mitään etiketin seuraamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jos mä joskus menen naimisiin, niin mun häissä saa vieraat pukeutua vaikka valkoosiin. :D Etiketistä viis. Mä haluan ainakin rennot häät enkä mitään etiketin seuraamista.

Millaiset on rennot häät?
Onks kirkossa kuitenkin urkumusiikkia ja vihkiminen?

Juhlissa porukka kännää farkut päällä suoraan tölkistä?

Kyllä kuule häät on hieno juhla, eikä ,mikään LOW-END tapahtuma.

Voi sua!

Häät on kuitenkin iloinen juhla, joten eiköhän se yksi musta mekko mene ihan hyvin siellä muun humun joukossa, jos olkapäät on tosiaan kirkossa peitetty ja vielä värikkäät asusteet.

Enemmän minua ihmetyttävät nämä tyypit, joiden mielestä on ok mennä hautajaisiin vaikka sinisissä farkuissa, kun ei kaapista asiallista tummaa asua löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja nainut:

Voi sua!

niin että hääpari ei ite saa päättää millaset juhlat haluaa? mun häiden teemahan on kuule vaikka pyjamabileet jos niin haluaisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nainut:

Voi sua!

Eiköhän jokaanen päätä itte minkälaaset häät haluaa. :whistle:

Mä voisin ottaa sellaaset häät joissa vihkiminen tapahtuu pihalla ja sitten vaikka grillibileet. Rentoa kesäistä pukeutumista.

Ja mitä sitten vaikka menisin vihille kirkossa? No siellä tuskin menisin, hieno paikka vihkimiselle olisi täällä olevat kirkonrauniot.

Yhteistyössä