L
"lollo"
Vieras
Eli vaikka 3-5 ateriaa päivässä. Vai pitääkö laihtuessa yleensä kituuttaa ja syödä salaattia ja sitten pienentää reilusti annoksia. Esim kahden perunan sijaan yksi pieni ja kastiketta reilusti vähempi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Usein ja vähän kerrallaan. Suurin ongelma on yleensä liian suuri annoskoko.
Siis söin aamulla makuviilin ja real leivän ja normi maitoa. Ajattelin jos yhden aterian päivästä (lounaan) korvaisi leivällä jossa täytettä tai sitten salaatilla siis ei lämmintä ateriaa kuin 1kerta päivässä. Iltapäivällä taas leipää tai jugurttia/hedelmää ja illalla lämmin ateria ja iltapalaksi leipää/hedelmää/jugurttia. Voisiko tuo rytmi toimia?
Painan siis 77kg ja 170cm ja tavoite elämäntapa ja -10kg aluksi
Mutta miten voit kieltää itseltäsi kaiken. Ja siis syödä jotain maitorahkaa. Sehän on tosi hapanta! Niin ja miten paljon vähensit leivän syöntiä? Syötkö silti perunaa,pastaa,riisiä? Kun itse en saa salaattiakaan jos ei ole siinä vaikka tonnikalaa öljyssä tai lämminsavulohta. Pelkkänä salaattina on kuivaa ja hapanta. En näköjään tykkää happamasta.
Niina ja yksi mättö päivä viikossa jolloin herkkuja ja suklaatia. =)
Niina ja yksi mättö päivä viikossa jolloin herkkuja ja suklaatia. =)
Siis liikuntaa vaikea lisätä. Jotenkin jaksan vähän aikaa mutta sitte stoppaa. Nyt sentään yritän vatsoja tehä päivittäin. Toi waahteran dieetti vois olla mulle parempi. Just et saa syödä leipää kun puurosta en välitä. Mutta ruokaa on vaikea keksiä kun en pääse syömään mihinkään kouluruokailuun eli eväät on oltava töissä. Salaatteja tietty mutta niissäkin kyllästyy ja onko sekään ruokaa? Verrattuna leipään? Tonnikalasta että voiko se olla öljyssä jos salaattiin laittaa? Vedessä oleva on aika hirveää! Siitä öljystä vaan tulee rasvaa paljon. Noi on pahempia kun tuntuu että nälkä tulee jos ei välipalaa. Niin ja jos ei saa olla herkkupäivääkään. Mitä sitten? Atkins ei toimi mulla eikä ihme dieetit kun kaipaan sitä leipää tai ruokaa. Enempi just se terveellinen ja monipuolinen ruokailu, jota tietty oon noudattanut mutta taipumus herkutteluun.