Voiko kytkykännykkä sopimuksen purkaa mikäli puhelin on ollut vuoden sisään 3 kertaa huollossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosi olisi jäljellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosi olisi jäljellä

Vieras
Eikä DNA antanut taaskaan varaluuria kun vein puhelimen huoltoon. Eikä mulla ole yhtään ehjää kännykkää (korjaan, ulkoisesti ehjiä kaikki, mutta sisustat seonneet) joten täytyisi ostaa uusi nyt varapuhelimeksi.

Eli voinko sopparin purkaa? (ja mistä saisi halvimmalla ihan perus luurin, jos nyt menen kauppaan)

varaluuri on annettava kun viet puhelimen huoltoon. vaihtelee käytännöt mutta itselle sanottiin että nokian puhelimissa on 3 kertaa mentävä huoltoon ennenkuin voidaan purkaa kauppa. otappa itsellesin kuluttajapalvlun numero ja soita sinne ja kysy neuvoa miten pitäisi toimia

varaluuri on annettava kun viet puhelimen huoltoon. vaihtelee käytännöt mutta itselle sanottiin että nokian puhelimissa on 3 kertaa mentävä huoltoon ennenkuin voidaan purkaa kauppa. otappa itsellesin kuluttajapalvlun numero ja soita sinne ja kysy neuvoa miten pitäisi toimia

Dna:aan myyjä sanoi ettei heillä ole antaa tilalle vara luuria. En voi olla illman puhelinta taas 3 viikkoa..

[QUOTE="aapee";24518141]Dna:aan myyjä sanoi ettei heillä ole antaa tilalle vara luuria. En voi olla illman puhelinta taas 3 viikkoa..[/QUOTE]

Yleensä annetaan vara luuri mukaan.

Minä oletan,että kaikilla ihmisillä on kotonaan ainakin 1 hätätilanteeseen sopiva luuri.
Meillä on kotona 3 kpl vara kännyköitä.Kaikki niitä " vanhanajan malleja " mutta toimivat kuitenkin.
Nyt mitkä on käytössä ovat uudempia,koska tiettyjä ominaisuuksia tarvitaan työn takia ( s-posti ym )

HANKI NYT HETI VAIKKA HUUTIKSESTA VARA KÄNNYKKÄ KOTIIN !

[QUOTE="Katja";24518184]Yleensä annetaan vara luuri mukaan.

Minä oletan,että kaikilla ihmisillä on kotonaan ainakin 1 hätätilanteeseen sopiva luuri.
Meillä on kotona 3 kpl vara kännyköitä.Kaikki niitä " vanhanajan malleja " mutta toimivat kuitenkin.
Nyt mitkä on käytössä ovat uudempia,koska tiettyjä ominaisuuksia tarvitaan työn takia ( s-posti ym )

HANKI NYT HETI VAIKKA HUUTIKSESTA VARA KÄNNYKKÄ KOTIIN ![/QUOTE]

Sen takia kysyn tuota purkua kun olen hankkimassa halppisperuskapulan vakioluuriksi, tuntuvat olevan kestävämpiä kuin tuo kallis kytky.. Mulla ei ole edes toimivaa 3310 puhelinta (meni äidille hätävara puhelimeksi).

Laita vaikka s-postia kulut.as.miehelle jossa selität mitä on tapahtunut,koska ja kysy siinä voiko sopparin purkaa! Keskimäärin vastaus on tullut viiemistään viikon siään lähettämisestä.Toisinaan joap SEURAAVANA päivänä! Laita toimeksi.. heti :)

Ja kaikilla noilla 3 kerralla ei ole ollut kuulemman antaa varaluuria vaan on käsketty itte hommata jostain puhelin. Tulee sellainen olo että anteeksi että olen olemassa...

Tähän mennessä puhelin on ollut kaikenkaikkiaan yhteensä 2kk:tta huollossa, joten kysyin että saanko hyvitystä, sillä olen maksanut kk-laskua vaikka mulla ei ole ollut puhelinta. Ei kuulemman heru, vaikka ei ole ollut antaa varaluuriakaan.

Voisin kyllä ihan kettuuttani soittaa kuluttajansuojaan...

[QUOTE="Katja";24518232]Laita vaikka s-postia kulut.as.miehelle jossa selität mitä on tapahtunut,koska ja kysy siinä voiko sopparin purkaa! Keskimäärin vastaus on tullut viiemistään viikon siään lähettämisestä.Toisinaan joap SEURAAVANA päivänä! Laita toimeksi.. heti :)[/QUOTE]

Täytyy ottaa yhteyttä. Ehkä ensin täytyy kysyä/varmistella DNAlta, jos sattuisivat olemaan suopeita siinä päässä. Liittymän kun voisin pitää, mutta tuo puhelin ketuttaa...

No mulla on aina ollu nokian melkein halvin malli-puhelin ja toimii tekstarointi ja puhuminen. Tää viimeinen maksoi 39€ joten eiköhän sullakin oo vara hommata tällanen varaluuriksi, vaikkakin iiden TÄYTYY antaa varapuhelin mielestäni, jos kerran pääluuri usein reistaa!

[QUOTE="typykkä";24518317]No mulla on aina ollu nokian melkein halvin malli-puhelin ja toimii tekstarointi ja puhuminen. Tää viimeinen maksoi 39€ joten eiköhän sullakin oo vara hommata tällanen varaluuriksi, vaikkakin iiden TÄYTYY antaa varapuhelin mielestäni, jos kerran pääluuri usein reistaa![/QUOTE]

Munkin mielestä niiden KUULUISI antaa luuri. Eikä auttanut tivaaminen ja vastaan sanominen. (pitää ens kerralla varmaan lattialle makaamaan ja saada itkupotkuraivari. :) )

Ja jos tuo uusi hieno ja upea huollossa oleva puhelin ei olisi kytky olisin jo luovuttanut ja ostanut juurikin halvimman nokialaisen mitä hyllystä lähtee...

[QUOTE="Katja";24518232]Laita vaikka s-postia kulut.as.miehelle jossa selität mitä on tapahtunut,koska ja kysy siinä voiko sopparin purkaa! Keskimäärin vastaus on tullut viiemistään viikon siään lähettämisestä.Toisinaan joap SEURAAVANA päivänä! Laita toimeksi.. heti :)[/QUOTE]

Koko juttu ei kuulu Kuluttaja-asiamiehelle. Uuden puhelimen kyllä saisivat antaa tilaller. Sopimukseen kuuluu myös liittymä, jossa ei ole vikaa.

[QUOTE="vieras";24518359]Koko juttu ei kuulu Kuluttaja-asiamiehelle. Uuden puhelimen kyllä saisivat antaa tilaller. Sopimukseen kuuluu myös liittymä, jossa ei ole vikaa.[/QUOTE]

Yritänkin eka sopia DNAan kanssa ennen kuin otan minnekään yhteyttä. (ja oikeastaan 1 kerralla sain 1kk:n "huollon" jälkeen uuden luurin.)

Vai pitäiskö repäistä ja antaa il:lle tai Is:lle jutun juurta..

En mäkään ole saanut elisa shopitista varapuhelinta jos oon vienyt huoltoon, kun ei niillä liikkeissä ole enää käytettyjä. Mut mulla on vanha puhelin varapuhelimena. Kannattaa tosiaan olla yhteydssä ensin sinne dna:lle (tosin varmaan jo sieltä suoraan kyselit voiko sopimuksen purkaa, tällaisethan yleensä hoidetaan ensin sen toisen osapuolen kanssa ennenkuin tarvitsee "riitauttaa") ja jos ei onnistu, niin kysyt kuluttajansuojaliitosta neuvoa.

Yhteistyössä