Voiko korvata jollain muulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
http://www.kinuskikissa.fi/?cat=10

Voikohan piparituorejuuston korvata jollain muulla?

Mikä helvetin piparituorejuusto?

No se piparujuurituorejuusto, anteeksi, oishan mun pitänyt tajuta, että sä et tajua, ellei kirjota just oikein, ois tosiaan pitänyt kirjottaa juuri niin kuin tuote on, jotta jokin älykääpiö ois tajunnut, niinkuin sinä, senkin helvetin apina.

No se piparujuurituorejuusto, anteeksi, oishan mun pitänyt tajuta, että sä et tajua, ellei kirjota just oikein, ois tosiaan pitänyt kirjottaa juuri niin kuin tuote on, jotta jokin älykääpiö ois tajunnut, niinkuin sinä, senkin helvetin apina.

Niinpä niin. Ja jos olisit kirjoittanut kinkku, minun olisi pitänyt tietää, että tarkoitit tietysti lohta, vaikket juuri niin kirjoittanutkaan.

Onnea vaan kakun tekoon...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä niin. Ja jos olisit kirjoittanut kinkku, minun olisi pitänyt tietää, että tarkoitit tietysti lohta, vaikket juuri niin kirjoittanutkaan.

Onnea vaan kakun tekoon...

No vedät aika pahasti yli :D Oot hauska, onneksi sä nauratat mua, niin luonnistuu sit kakun tekoki mukavasti :D :D :D

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä