voiko kinkusta irrotetun nahan antaa koiralle?

  • Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
rakki
riippuu varmaan vähän koirastakin.. puudelit varmaan menee sekaisin. jos koira on tottunut syömään "kaikkea" niin antaisin. vettä vaan saataville.
nuolaise itse nahkaa ja koita suolaisuutta, sitten en antaisi ehkä jos tuntuu ihmisellekin liian suolaiselta. koiran makuaisti on 10x parempi
 
anna vaan
mä annoin ja oon antanu joka vuosi. vatsa menee vähän kuralle ja jano sille tulee, mutta aitoa herkkua se on! ei se saa sitä ku kerran vuodessa meillä, niin ei ole pahaksi.
 
vieras
Suolainen ja kaikenlisäksi se nahka saa taatusti koiran vatsan jumiin!!!

Meillä tiibetinspanieli ja isäni oli joku juolu ajattelemattomuuttaan antanut koiralle sitä. Oli tykännyt, mutta kolme seuraavaa päivää menikin dieetillä, kun ei pystynyt syömään mitään.
 
Kyllä
voit antaa pieniä määriä kerrallaan. Herkempi vatsaisella koiralla menee pakki sekaisin ja nahka on aika suolaista. riippuu tietysti mihin koira on tottunut.

Meillä vetelee pikkupaloja mielellään, on tosin tottunut syömään tuoreita hirven luita yms. metsästyksestä irtoavaa namia..:)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja eeva:
No mun äiti antoi juuri edellispäivänä keskikokoiselle koiralle... Ripuloi ja oksensi pitkin yötä. Riippuu varmasti millainen rautamahakoira on kyseessä...
Meillä on tällanen rautamaha. Syö jalapenojakin :D

 

Yhteistyössä