Voiko karppaaja syödä näitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppia kyselen minäkin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karppia kyselen minäkin..;22450431:
- creme bonjour
- kermajuusto
- kevyt maito
- perusleikkeleet
- ruisleipä

Joka tuotteesta löydät ravintosisällön pakkauksesta. Jos on hiilareita, niin et syö. Ja ruisleipä on täynnä hiilareita. Samoin maito ei oikein karpille käy, ellet tilkan laita vain kahviin.

Käytä aivojasi!
Missä noista on jauhoja, perunaa tai riisiä?

leivässä. ja just sen takia mä en edes harkinnu karppaamista, koska rakastan leipää ja jossain karppisivulla käskettiin hetipaikalla lopettaa kahvin ja viinan juonti.

Pöh. Laihdutin 20 kg vaikkai söin perunaa, riisiä, leipää, kahvia ja alkoa. Ja suklaata. LÄLLÄLLÄÄÄ! Ruoassa pätee määrä, ei laatu, naiset! Kikkelissä se on toisinpäin.

No siksi mä kyselen kun vasta nyt tällä punaisella minuutilla kiinnostuin karppauksesta, mutta tähän aikaan yöstä pää ei enää toimi että jaksaisin googlesta hakea :D

Eli siis nuo aloitusviestissä mainitut ovat osa melkein mun päivittäistä ruokailua, noiden lisänä on sitten: kananmuna, pekoni, liha, kana ja kala. Olen nimittäin tosi nirso... Syön leivistä ainoastaan ruisleipää ja sen kanssa meijerivoita. Olisiko se ihan kauhee asia (karppauksen suhteen :D ) jos vaikka aamuisin söisin ruisleipää? Koska olen tosi huono syömään aamuisin ja ruissari on ainoa mikä menee alas (jollei lasketa jogurtteja yms...)...

Syön leivistä ainoastaan ruisleipää ja sen kanssa meijerivoita. Olisiko se ihan kauhee asia (karppauksen suhteen :D ) jos vaikka aamuisin söisin ruisleipää? .

riippuu edelleen ihan täysin siitä, millaista karppausta aikoo noudattaa. Montignacin dieetissä ruisleipä on hyvkäsyttävää mutta mielellään varsinkin ensimmäisessä vaiheessa vain ilman rasvaa. alakarppaukseen taas ruisleipä ei sovi lainkaan jos tavoitteena on ketoosi, hyväkarppaukseen mahtuu ylseensä pari viipaletta ruisleipääkin jne...

[QUOTE="vieras";22450561]riippuu edelleen ihan täysin siitä, millaista karppausta aikoo noudattaa. Montignacin dieetissä ruisleipä on hyvkäsyttävää mutta mielellään varsinkin ensimmäisessä vaiheessa vain ilman rasvaa. alakarppaukseen taas ruisleipä ei sovi lainkaan jos tavoitteena on ketoosi, hyväkarppaukseen mahtuu ylseensä pari viipaletta ruisleipääkin jne...[/QUOTE]

No mun tarkoituksena olisi 12 kg pudottaa ystävänpäivään mennessä ;) Tällä hetkellä painan n.80 kg... En itse oikein tiedä näistä laihdutusasioista koska ennen olin hyvinkin tyytyväinen kroppaani mutta nyt lasten saamisen jälkeen en enää ole...

[QUOTE="mie";22450497]
Alkuperäinen kirjoittaja karppia kyselen minäkin..;22450431:
- creme bonjour
- kermajuusto
- kevyt maito
- perusleikkeleet
- ruisleipä

Joka tuotteesta löydät ravintosisällön pakkauksesta. Jos on hiilareita, niin et syö. Ja ruisleipä on täynnä hiilareita. Samoin maito ei oikein karpille käy, ellet tilkan laita vain kahviin.

Jos tuolla periaatteella menisit eteenpäin, että missä on hiilareita, et syö, et söisi sitten kananmunia, voita, pekonia jne. Täsmällisyyttä hieman...

Yhteistyössä