? .. Vieras 02.09.2010 #2 Voi. Yhtä munaa kohti aina 0,5dl sokeria ja 0,5dl vehänäjauhoja. 4 munan kakkuun 1tl leivinjauhetta
U "una" Vieras 02.09.2010 #6 mä oon ainajokakerta tehnyt vain sokeri, muna ja jauho- periaatteella ja todella hyvää tulee joka kerta
mä oon ainajokakerta tehnyt vain sokeri, muna ja jauho- periaatteella ja todella hyvää tulee joka kerta
A ap Vieras 02.09.2010 #7 Jes,hyvä. Tarkotus olis kyllä tehdä 8 munan kakku,saas nähä miten käy! Kolmas yritys!
T "tea" Vieras 02.09.2010 #8 kolmas yritys?Miksi et vaan mee kaoppaan ja osta sitä pernajauhoa:Millaista vehnäjauhoa sulla muuten on?
kolmas yritys?Miksi et vaan mee kaoppaan ja osta sitä pernajauhoa:Millaista vehnäjauhoa sulla muuten on?
L "lillipii" Vieras 02.09.2010 #9 Käytäthän karjeaa vehnäjauhoa? Karkea Vehnäjauho: Valmistetaan korkealaatuisen vehnänjyvän ydinosasta. Sopii hyvin kuohkeutta vaativaan leivontaan, kuten kakkuihin, kääretorttuihin, pikkuleipiin sekä kastikkeiden suurustamiseen
Käytäthän karjeaa vehnäjauhoa? Karkea Vehnäjauho: Valmistetaan korkealaatuisen vehnänjyvän ydinosasta. Sopii hyvin kuohkeutta vaativaan leivontaan, kuten kakkuihin, kääretorttuihin, pikkuleipiin sekä kastikkeiden suurustamiseen
A ap Vieras 02.09.2010 #10 [QUOTE="tea";21947100]kolmas yritys?Miksi et vaan mee kaoppaan ja osta sitä pernajauhoa:Millaista vehnäjauhoa sulla muuten on?[/QUOTE] Eei siis,ekalla kerralla oli perunajauhoa ja nyt olen paikassa x jossa sitä ei ole. Erikoisvehnäjauhoa,Sunnuntai.
[QUOTE="tea";21947100]kolmas yritys?Miksi et vaan mee kaoppaan ja osta sitä pernajauhoa:Millaista vehnäjauhoa sulla muuten on?[/QUOTE] Eei siis,ekalla kerralla oli perunajauhoa ja nyt olen paikassa x jossa sitä ei ole. Erikoisvehnäjauhoa,Sunnuntai.