Voiko kaikki ihmiset oppia tekemään villasukan?

• Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25728248]Minä en ole ikinä ymmärtänyt vahvistetun kantapään ideaa. Ei sukat kulu siitä kantaläpän kohdalta, vaan kantapohjasta ja päkiästä. En ole enää vuosiin neulonut vahvistettuna kantapäätä. Ihan turhaa.[/QUOTE] Mun sukissa se patentti jatkuu sinne kantapohjaankin. Kaitse vähän riippuu langastakin. Nalle ja 7 veljestä on aika kestäviä, mutta ihan villalanka kuluu helpommin. Äitin mielestä ne nyt vaan pitää tehdä sillä patentilla :D Itse olen siis yhdet sukat tehnyt elämäni aikana.

.......
[QUOTE="vieras";25728248]Minä en ole ikinä ymmärtänyt vahvistetun kantapään ideaa. Ei sukat kulu siitä kantaläpän kohdalta, vaan kantapohjasta ja päkiästä. En ole enää vuosiin neulonut vahvistettuna kantapäätä. Ihan turhaa.[/QUOTE]

Kenellä kuluu, kenellä ei. Minulla kuluu sukista aina ensimmäisenä kantapää puhki. Ihmisillä on erilaiset jalat ja kävelytyylit.

En tiedä, voiko kaikki oppia, mutta ainakin suurin osa voi:) Itse en ollut kouluaikana yhtään kiinnostunut käsitöistä, enkä sitten ehkä oppinutkaan niin paljoa. Nyt aikuisena olen ruvennut tekemään käsitöitä ja saanut myös ihan hyviä sukkia väsättyä. Voi olla, että kantapää vaatii hieman kärsivällisyyttä ja ehkä neuvoja, mutta uskon, että onnistut.

Yhteistyössä