AAMEN
\
:hug:
Kiitos sulle tästä tekstistä!Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 15:13 sintti kirjoitti:Minä en myöskään varsinaisesti tälle palstalle kuulu, mutta olen aina silloin tällöin täällä käynyt lueskelemassa juttuja. Vaikka en lapsettomuudesta kärsikään, mun on kovin vaikea ymmärtää ap:n näkökantaa. Mulla siinä vaiheessa ku ehkäisy lopetettiin, ja toivottiin lapsen tulevan, oli jo todella kova lapsen kaipuu. Jos lasta ei olisi tullut omin avuin, olisin tottakai turvautunut hoitokeinoihin. Jos lasta haluaa, mutta sitä ei luomusti voi saada, niin miksi ihmeessä luontoa ei voisi auttaa?? Ap ei ole tainnut ikinä varsinaisesti kokea sitä mitä on kaivata lasta, koska lapset ovat saaneet alkunsa vahingossa. Enkä minäkään tiedä mitä on todella kaivata lasta monta vuotta... Eräs ystäväni sai juuri lapsen pitkien hoitojen päätteksi, ja olen suunnattoman onnellinen hänen puolestaan. Monen vuoden hoitojen päätteeksi he todella ansaitsevat onnensa. On rankkaa jo katsella sivusta jatkuvaa toivomista ja pettymyksiä toisensa perään, en edes pysty kuvittelemaan millaista se olisi kokea itse. Tämän takia on mun mielestä asiatonta tulla tänne arvostelemaan muiden ratkaisua tilanteessa, jossa ei itse ole ollut ja jota ei kokemattomana voi ymmärtää...
:hug: