Voiko juustosämpylä olla maidoton?

mussuttlin juuri kyltin mukaan maidottoman juustosämpylän, jossa oli jotain tuorejuuston kaltaista täytettä, kurkkua ja juustosiivuja. Ennenkuin tuomitsen henkilökunnan täysin ammattitaidottomaksi, kysyn viisaammilta löytyykö maidotonta juuston kltaista tuotetta. Täyte ei ollut keijumarjariinia...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25533317:
Niin, tiedän sen. Sen takia halusin täsmennyksen kun moni käyttää noita temejä väärin
No käy vaikka valion sivuilla kattomassa onko siellä maidottomia juustoja, ja omasta kokemuksesta voin sanoa että keittiöihmiset eivät tiedä noita eroja, laktoositon ja maidoton, ellei heillä ole kunnon koulutusta, itse luen ravitsemusta jo toista tutkintoa, että hanskassa on, mutta moni esi. kokki on opiskellut toisella kädellä ja pitänyt hauskaa toisella kädellä ammattikouluaikoina, eikä sitten tiedä edes perusasioita.

hihii
Ei nyt ihan aiheeseen liity, mutta esim. Xtran "Pizzaraaste" on valmistettu puoliksi perunasta :D Selosteessa 50 % goudaa ja 48 % jotain perunajuttua, en nyt muista tarkkaan mitä kaikkee siin oli.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25533341]No käy vaikka valion sivuilla kattomassa onko siellä maidottomia juustoja, ja omasta kokemuksesta voin sanoa että keittiöihmiset eivät tiedä noita eroja, laktoositon ja maidoton, ellei heillä ole kunnon koulutusta, itse luen ravitsemusta jo toista tutkintoa, että hanskassa on, mutta moni esi. kokki on opiskellut toisella kädellä ja pitänyt hauskaa toisella kädellä ammattikouluaikoina, eikä sitten tiedä edes perusasioita.[/QUOTE]

no minä olen mainitsemasi ammattitaidoton keittiö ihminen, dieetti/ruokavaliokokki... ja KYLLÄ maidoton juustosämpylä on täysin mahdollinen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25533357]no minä olen mainitsemasi ammattitaidoton keittiö ihminen, dieetti/ruokavaliokokki... ja KYLLÄ maidoton juustosämpylä on täysin mahdollinen.[/QUOTE]

Aha, sinä olet ammattitaidoton keittiöihminen joka on opiskeluaikansa tehnyt muuta kuin opiskellut. Ja sinä sitten tulet vakuuttelemaan että maidoton juustosämpylä on täysin mahdollinen? Tiedämme kyllä että se on täysin mahdollinen, ihmettelemme vain mikä firma tekee juustoa maidottomana josta saa siivuja.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25533429]Aha, sinä olet ammattitaidoton keittiöihminen joka on opiskeluaikansa tehnyt muuta kuin opiskellut. Ja sinä sitten tulet vakuuttelemaan että maidoton juustosämpylä on täysin mahdollinen? Tiedämme kyllä että se on täysin mahdollinen, ihmettelemme vain mikä firma tekee juustoa maidottomana josta saa siivuja.[/QUOTE]

voi pientä, tuliko pippa?!?!??

jos et sinä tiedä asioita niin ei sun tarvi suuttua jos joku muu tietää=)

Yhteistyössä