Voiko jollain olla iltapissi vahvempi kuin aamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli siis, kun ootte dippaillu r-testejä, niin onko aamupissasta tehty tulos ollut aina vahvempi kuin iltapissasta? Kun sanotaan, että aamuisin saa varmemman tuloksen,mutta onko jollain ollut päinvastoin.

Mä en oo ite testannu niin paljoa ett itse olisin huomannut mutta olen täällä lukenut että joillain on kyllä asian laita näin että iltapissasta saanut paremman tuloksen.

Kun mä sain eilen dpo13 iltapissasta ( 1,5h pissa rakossa) haaleen plussan, ja tänä aamuna samalla testillä dpo14 (3h pissa rakossa ) enään haamujen haamun/viivanpaikan..menkkoja ei näy..mietin vaan, et oisko mun iltapissa vahvempi vai onko tääkin kemiallinen:headwall: kuten kymmenen muutakin..

Oliskohan ihan yksilöllisestä aineenvaihdunnasta kyse tuossa asiassa.. Mulla aamupissa on vahvinta mutta myös jos olen ollut juomatta ja pissimättä jokusen tunnin, saan aamupissan veroista lirua testimukeihin. Eli jos haamuja pyrkii testaamaan, kannattaa jättää juominen tosi vähälle että pissi olisi tosi tujua (tällöin et sitä saa uloskaan puserrettua kuin ehkä korkeintaan desin 3h pissitauon jälkeen).

¨Tänään illalla tehty samanlainen haalee plussa kuin eilis iltanakin..pissi rakossa n.2h. Tosin aamulla tein biocard nimisen testin (joka siis nega), mutta eilen illalla ja tänä iltana pregchek liuskatestin.

Tuosta vois päätellä, että mulla ois illalla tujumpi pissi..hmm..

tyty - mie sain AINA alkuun vahvemman plussan v a s t a iltapäivä/ilta pisukasta.:wave:

..ja muistan lukeneeni joskun jostahin pinosta, että tuo Biocardin testi näyttää alkuun aika haaleaa viivasta?

..eli, nyt vaan noilla Pregcheckeillä kannattaa dippailla ja seurata, vahveneeko viivanen - viivan vahvistumisia kovasti!:heart:

Kiitos vastanneille:wave: jos huomen aamul ei ole vuoto alkanu soitan polille ja pyydän lähetettä verikokeisiin. Koska, jos mulla on alhanen hcg-->kemiallinen niin en viitsi käyttää lugeja pitkittämään kiertoa kun on tulossa kohdun tähystys ja polyyppien leikkaus ja se on tehtävä ehdottomasti alkukierrosta kun ei ole vuotoa + verikokeet. Kaikki hoidon alotukset menee persiilteen jos en ookkaa raskaana ja vuoto vaan ei ala|O

Yhteistyössä