Rfsu erittäin herkkä testi ja kp 34/33??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Tämän testin pitäs näyttää 6päivää ennen kuukautisia positiivista jos on raskaana ...
Noh, nännit ollut tässä vähän kipeät ja alavatsa jotenkin hellänä... Ostin huvikseen puolivitsillä testin ja tulos shokeerasi todella. Mulla on yksi ainut munasarja olemassa ja sairastan pcota ja kilpirauhasen vajaatoimintaa... Todennäköisyys tulla raskaaksi on siis jotain ihan mahdotonta... Mutta voisko tämä kumminkin olla jokin kemiallinen raskaus tai vaan väärä positiivinen kun on niin herkkä testi??

Kuvaa tässä: https://img.aijaa.com/m/00715/14687276.jpg

Tulos tuli ihan muutaman tunnin pidättelyn jälkeen iltapissasta... Eikö viivan luulisi olevan tässä vaiheessa kiertoa vahvempi??
Onko jollain kokemusta??

Siis onko tämä raskaustesti vai ovulaatio??

Raskaustesti?
Kyllä onneksi olkoon olet ihan todella raskaana.
Raskaustesteihin ei tarvitse tulla "vahvaa" viivaa, ihan hailakkakin on positiivinen, ihan oikea positiivinen tulos. Eli vauvasi on nyt jo raskausviikolla (hmmmm) 5+jotain (y) voit halutessasi jo ens viikolla varata varhaisultraa ja vauvan sydämen pitäisi alkaa näkyvästi sykkimään viikon sisään (y)

Mutta ota heti yhteys neuvolaan ja lääkäriin tuon vajaatoiminnan vuoksi. Raskaus vahvistaa vajaatoimintaa, niin lääkitystä saatetaan joutua tehostaa.

Ps, eikä mikään noista syistä ole mikään este raskautua :LOL:

kiitos vastauksesta... tuntuu vaan jotenkin epätodelliselta :D siitä on noin 8 vuotta kun oon viimeksi ollut raskaana ... 6vuotta sen jälkeen oltiin ilman mitään ehkäisyä ja 2vuotta on ollut nyt ehkäisy, mutta nyt sitten kerta laakista ilman ehkäisyä ilmeisesti tapahtuu jotain tämmöistä . Ja kun mun on mahdotonta tietää millon on edes ovulaatio , ja millon se edes tapahtuu siltä oikealta puolelta munasarjaa... Mutta toivottavasti tämä olis nyt totta ettei tarvis kohta todeta että menkat alkoi :/

ja sitä lähinnä mietin, onko nämä herkät testit antanut herkästi vääriä positiivisia ... mut ei kai väärää positiivista olekaan et se on sitten mennyt vaan kesken niin aikasin että alkaa kuukautiset ajallaan

Nyt siis menossa kierron päivä 35 ja edelleen samat oireet... onpa tää ihmeellistä :) pitää soittaa neuvolaan ja kysyä lääkkeistä... kun oon syönyt allergia lääkettä , refluksiin on lääke ja vielä se kilpparilääke että mitä uskaltaa syödä . Toki tuota kilpirauhas lääkettä mut mitenköhän toi närästyslääke ja allergialääkettä en enää tänään uskaltanut ottaa

Yhteistyössä