Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hopeinen Kuu:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
tarviiko tällasesta tehdä vastaan asettelua. Joo pitää olla tai ei pidä. Jokainen tekee kuten tykkää ja toiset tekee tahollaan taas omalla tavalla. Mutta miksi pitää riidellä? Kun tässäkin ainakin minä yritin antaa vinkkejä miten toimia joa haluaa tän kurahousuasian menevän niin kuin hän haluaisi. Ilman että siitä aletaan syyttelemään ja kehittelemään jotain hysteriaa.
Samoin olisi antanut vinkkejä jos ap olisi halunnut laittaa kurikset niiden vedenpitävien päälle.
siis sinun vinkin antamineno n sitä, että käsket olla samanlainen itsekäs mulkero kuin itse olet? eli teet mitä haluat toisten toiveiesta välittämättä.
Ööh luitko ollenkaan mitä kirjoitin. Kiitos paljon tässä taas näitä kivoja palstalaisia jotka osaa keskustella asiallisesti. =) Kiitos muru!
siis joku tuolla sanoi että asioista voi keskustella ja keskusteleminen oli hänen mielestä sitä että hän on kertonut että ei vie kuriksia pyynnöistä huolimatta ja sillä siisti.
sinäkö se olit?
just tuota nykyajan itsekkyyttä ja röyhkeyttä. jos olisin opettaja koulussa tai päiväkodissa niin sanoisin kyllä että jos ei ole yhteistyöhalua niin hoitaa kakaransa itse.
tuolla tavalla opetetaan hyvä malli lapselle että me teemme mitä haluamme ja olemme muita parempia.
Asiasta keskusteltiin ystävällisesti hoitajien kanssa. Kerroin omat mielipiteeni ja perustelin asiani, niin se kelpasi, heille ja sanoivat olevan ok ja nykyään siellä ollaan jo luovuttu "kurahousu" pakosta. Mulle ainakin on osa vanhemmista sanonut että hyvä että olen esimerkin näyttäjänä. Saatiin tällanenkin turha vaatetus pois jossiis on vedenpitävät housut.
Olisi heti pitänyt kirjoitta pidempi selostus näköjään tästäkin asiasta.
Ja anteeksi jos en tee jotain asioita kuin "pässiä narussa" ja osaan kyseenalaista asioita. Ja kiitos kun lastani kutsut kakaraksi :heart: