Voiko joku pitää peukkuja:( ehkä turhaa aloitus, mutta tästäkin stressi, koska tätä halunnut jo kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Huommen on varattu aika Helsinkiin pakko saada hymy ihan valkoiseksi, eli laminaatti laito, joka on iso prosessi, mutta ikuisesti valkoiset hampaat. Mutta hammas lääkäri mule sanoi ehkä laminaatti mulle ei sopii. Samalla meen huomenna näyttämään se kaksoisleukka mitä ne voi tehdä.... Myös mietin jos laminaatti sopii mulle, niin kuinka monta hammasta otan. Mulla facediilin kautta nyt yks hammas maksaa 249(norm.600), alas se ei suostu laita, mutta jos kovasti haluan niin ehkä. Hän on siitä mieltä että 6 hammasta hyvää, 8 liika? Siis 6 tosi valkoista hammasta ja muut keltaiset? :|Kokemuksia kiitos

Kuule, sinulla ei ole kaksoisleukaa. Eikös sinulla ole myös ihan hyvät hampaat? Miksi laittaa niihin laminaatit?

Jos laitetaan laminaatit, niin eikö omat hampaat hiota silloin ihan piikeiksi ja siihen päälle tulee se laminaatti? Ei kai suomessa mielellään tehdä semmoista turhaa?

Eikö niitä voi vaikka kevyesti valkaista tai jotain? Eihän hampaan edes kuulu olla ihan valkoiset, vaan kellerttävät. Kyllä yleensä hyvin pestyt hampaat on ihan hienot, varsinkin jos on sähköhammasharja käytössä.

Kuule, sinulla ei ole kaksoisleukaa. Eikös sinulla ole myös ihan hyvät hampaat? Miksi laittaa niihin laminaatit?

Jos laitetaan laminaatit, niin eikö omat hampaat hiota silloin ihan piikeiksi ja siihen päälle tulee se laminaatti? Ei kai suomessa mielellään tehdä semmoista turhaa?

Eikö niitä voi vaikka kevyesti valkaista tai jotain? Eihän hampaan edes kuulu olla ihan valkoiset, vaan kellerttävät. Kyllä yleensä hyvin pestyt hampaat on ihan hienot, varsinkin jos on sähköhammasharja käytössä.

Siis kyllä tehdään ihan helposti, mutta pureman takia voi olla ettei sopii. Kyylä hiiotan oma hammasta. Se on haluminen miks haluan ja on minulla kaksoileukka vähän, olen tytyväisempi ilman ja valkoiset hampaat:). Jokaisella omat murahaiset päässä ja halumiset, on hullut tai ei, tätä en pidä hulluna

Siis kyllä tehdään ihan helposti, mutta pureman takia voi olla ettei sopii. Kyylä hiiotan oma hammasta. Se on haluminen miks haluan ja on minulla kaksoileukka vähän, olen tytyväisempi ilman ja valkoiset hampaat:). Jokaisella omat murahaiset päässä ja halumiset, on hullut tai ei, tätä en pidä hulluna

Sun leuassa mitään vikaa mutta se iänikuinen pottamallin peruukki voisi mennä vaihtoon...

Muurahaiset tosiaan...

Jos omia hampaita hiotaa, niin niitä laminaatteja ei saa ikinä enää pois. Sitten omat hampaat on oikeesti ikuisesti pilalla. Jos sulla on hyvät hampaat, niin älä hyvä ihminen niitä mene operoimaan turhan takia.

Eikä sulla ole kaksoisleukaa.

Noin mukava ja nätti tyttö ja noin paljon muurahaisia päässä. Järki käteen nyt. :)

Mulla tulle teko tukka facediilin kauta. Se laiteta minun päähä kun oteeta vanha päänahkan pois ensin ja sitten laitetan Helsinkissä. Sen laitaminen maksa mutta mulla on raha. Ensin vanha päänahkan pois ja sitten ne istutta uus päänahkan mun pää. Facediilistä sen tuule.

[QUOTE="moi";27570351]Mulla tulle teko tukka facediilin kauta. Se laiteta minun päähä kun oteeta vanha päänahkan pois ensin ja sitten laitetan Helsinkissä. Sen laitaminen maksa mutta mulla on raha. Ensin vanha päänahkan pois ja sitten ne istutta uus päänahkan mun pää. Facediilistä sen tuule.[/QUOTE]

mut arvatako mikä minä tilata?no minä hanki tekomunna, mä laitta mun vanhha ukko pihale ja tarvita tilale munna pannemista varsi.

Mun mielestä sun hampaat oli tosi valkoiset siinä videossa. Ymmärrän, jos on muurahaiset päässä, mutta noin nuorena en lähtis omaa hammasluuta ja kiillettä hiomaan. Mikään laminaatti ei ole yhtä kovaa kuin oma kiille, sitä ei saa takaisin jos kerran hiotaan.

Voi kun sä olisit tyytyväinen itseesi ihan tollasena. Valkaisuta hampaat vaikka Zoom-menetelmällä, mutta älä mitään laminaatteja ota, ellei sulla oikeesti ole jotain oikeita syitä siihen. Ja sun leuassa ei oo mitään vikaa. Monet kauniit naiset (esim. Hunter Tylo) ovat pilanneet itsensä plastiikkakirurgin vastaanotolla. Älä sä tee samaa virhettä. Palkkaa itelles mieluummin vaikka joku personal trainer, joka laatii sulle harjoitusohjelmat ja ruokavaliot.

[QUOTE="vieras";27570420]Suurenna nenääsi niin kukaan ei kiinnitä huomiota sun kaksariin :)[/QUOTE]

eikö se olisi pitänyt pienentä, vielä joku aika sitten=)

mutta kiitos ei mä teen vaan siitä mitä haluan ja näen vika...

en oo kuitenkaan vielä norm. komenttia saanut, mikä on norm. täällä.... ehkä paremmaat komentit antaa lääkäri, ehkä hänelläkin kokemuksia

En täällä juurikaan kirjoittele koskaan mutta nyt kirjoitan sulle. Älä todellakaan ota niitä laminaatteja, sulla on hyvät hampaat, hampaasi ovat IKUISESTI pilalla jos menet ne hiotuttamaan. Mistä olet keksinyt tollaisen?

Hampaiden pilaaminen on minusta isompi juttu kuin tuo älytön kaksoisleukahomma, sulla on aivan normaali leuka. Rahalla varmaan joku sille jotain silti tekee, mutta tarvetta tuollekaan ei ole.

Oot vähän hankala siinä mielessä, että kun saat päähäsi jotain niin toteutat sen vaikka läpi harmaan kiven. Se on ihan hyvä joissain asioissa, mutta nyt sulla on fokus väärissä asioissa ja niitä hampaita et ainakaan mene pilaamaan, usko nyt!!!!

eikö se olisi pitänyt pienentä, vielä joku aika sitten=)

mutta kiitos ei mä teen vaan siitä mitä haluan ja näen vika...

en oo kuitenkaan vielä norm. komenttia saanut, mikä on norm. täällä.... ehkä paremmaat komentit antaa lääkäri, ehkä hänelläkin kokemuksia

Haluat ilmeisesti vaan haastaa riitaa, kun et huomaa, että aika monet kommentit ovat "normaaleja" näistä. Mutta oikeesti ei kannata laitattaa laminaatteja, jos omat hampaat ovat kauniit. Kannattaa valkaista mieluummin. uusia hampaita ei kasva eivätkä laminaatit ole kovin kestäviä.
Toki voi sitten implantit laittaa, mutta niissä on aina infektioriski. Ei ehkä ole kiva sitten stressata siitä.
Mutta omat ovat hampaasi, tottakai teet niinkuin itse haluat :)

Yhteistyössä