Voiko joku pissata wc-pöntön kannen sisäpintaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwruo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwruo

Vieras
Juuri äskettäin pesin vessan ja äsken huomasin pöntön kannen YLÄreunassa keltaisen pisaran, mitä muutakaan kuin pissaa se voisi olla. Voiko joku siis seisaaltaan päästää suoraan kanteen, eikä pönttöön päin? Mieheltä en viitsi kysyä, hän vain nauraisi ärsyttävästi.

Niin? Arvostetaanko täällä toisen työtä, tai siisteyttä ylipäätään?

Kyllä sitä pissaa voi sinne lentää, kun mies pissaa seisoen. Ainakin mun miehellä on tosi kova pissasuihku :D tai sitten joltain on pudonnut tippa pissaa renkaalle kun on noussut ylös tai pissasuihkusta lentänyt tippa siihen reunalle, ja se on tarttunut sinne ylärenkaaseen kun pöntön kansi on pistetty kiinni.

ehkä en vaivaisi päätäni niin kovin moisella pisaralla.

Mun poika pystyy seisaaltaan pissatessaan kyllä mihin vain, vaikka tähtäisi pönttöön. Niitä roiskeita löytyy vaikka seinästä jos oikein kiirus on tullut. :D

Mun poika pissaa istualleen ja huomasin kerran, että pissaa oli just siellä renkulan alla etuosassa, no neuvoin sitten miten pissaa jos istuallaan on, ei ole sen jälkeen ollut roiskeita :) ja Joo joskus pojan kavereita kun on kylässä, niin kyllä siinä on kaikkialla muualla sitä pissaa kun siellä missä pitäisi :(

[QUOTE="voi";29259519]Mun poika pissaa istualleen ja huomasin kerran, että pissaa oli just siellä renkulan alla etuosassa, no neuvoin sitten miten pissaa jos istuallaan on, ei ole sen jälkeen ollut roiskeita :) ja Joo joskus pojan kavereita kun on kylässä, niin kyllä siinä on kaikkialla muualla sitä pissaa kun siellä missä pitäisi :([/QUOTE]

siis kannen vaiko renkaan? kyllä meillä ainakin on renkaan alla joskus pissaa, ihan minun takia. Minkäs teet kun on etupimppi, ja joskus pissa tulee kovalla paineella.

Kyllä se niin vaan on että kun naiset lorottaa istualtaan niin sitä roiskuu kyllä joka paikkaan, varsinkin sen istuinosan alapintaan. Itse miehenä kun nostan sen istuinosan aina ylös.

Yhteistyössä