Voiko joku olla luonnostaan painava ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Olen usein seurannut tv viideltä sarjaa "ylipainoinen" ja loppupunnituksessa, eli laihdutuksen jälkeen verrannut heidän mittoja omiini. Lisäksi luen yhtä brittiläistä lehtä, jossa on joka numerossa sellainen laihdutus osio, missä on naisia. Heiltä on ilmoitettu pituus,paino, rinnanympärys,vyötärönymp, lantionym ja reiden ymp.

Esim. viimeksi tuossa ylipainoinen sarjassa se nainen painoi lopuksi 16kg vähemmän, kuin minä itse. Silti minulla oli reilusti pienemmät mitat. Joskus siinä oli joku, joka painoi lopuksi yhtä paljon kuin minä, mutta omat mittani oli ihan reilusti pienemmät. Ja viimeksi selasin tuota lehtä, jossa oli ihminen joka oli minun pituinen ja painoinen, mutta esim. vyötärönympärys oli hänellä 8cm suurempi, lantionympärys 12cm suurempi ja vaatekoko yhden koon suurempi.

Tuli siis mieleen, että voiko joku ihminen olla luonnostaan vaan painava tai vastaavasi kevyt?

Luulen että voi. Siis olen esim. ystäväni kanssa samanpituisia ja samanpainoisia, mutta hän näyttää huomattavasti hoikemmalta kuin minä.
Joskus katsoin jonku dokkarin ja luiden perusteella ihmisen paino voi vaihdella max 3kg, nesteenmäärän perusteella max 4kg ja yksittäisten ruumiinosien paino voi vaihdella vähän..eli jos sulla sattuu olemaan kaikki ne painavimmat? Tai sitten jos sulla on reilusti enemmän lihasta? Joillakin tulee lihas helpommin, vaikka eivät salitreeniä harrastaisikaan.

Mun sisko on mun mielestä ihan sopusuhtainen. Sellainen vähän tukevahko, mutta ei pätkääkään lihava eikä missään nimessä sellainen, jonka pitäisi laihduttaa. Terveen näköinen. Eikä oikeen ole mahaa edes, vaan aika sutjakka vyötärö. Olisin veikannut häntä ihan lievästi ylipainoiseksi, enkä tiedä uskonko vieläkään,kun väitti bmi:nsä olevan 32.

TODELLAKIN VOI! Olin pudottaa silmät päästäni, kun yksi työkaveri sanoi painavansa saman mitä minä. Hän on ihan reilusti hoikemman näköinen kun minä. Lisäksi käyttää pienempiä vaatteita.

Voi olla. Itse käytän kokoa 40 ja painan reilut 80kg. Ja pieni tyttäremme yllättää monet aikuiset: on hoikka, ihan normi kokoinen, mutta monet järkyttyvät nostaessaan tyttöä, miten painava onkin.

Mä en paina paljon, mutta en kyllä ole koskaan mahtunut mihinkään Vero Modan tms kuteisiin. Kai se on ruumiinrakenteestakin kiinni, onks esim. levee lantio tms. En itseasias taida olla tällä hetkellä ees yhtää ylipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen usein seurannut tv viideltä sarjaa "ylipainoinen" ja loppupunnituksessa, eli laihdutuksen jälkeen verrannut heidän mittoja omiini. Lisäksi luen yhtä brittiläistä lehtä, jossa on joka numerossa sellainen laihdutus osio, missä on naisia. Heiltä on ilmoitettu pituus,paino, rinnanympärys,vyötärönymp, lantionym ja reiden ymp.

Esim. viimeksi tuossa ylipainoinen sarjassa se nainen painoi lopuksi 16kg vähemmän, kuin minä itse. Silti minulla oli reilusti pienemmät mitat. Joskus siinä oli joku, joka painoi lopuksi yhtä paljon kuin minä, mutta omat mittani oli ihan reilusti pienemmät. Ja viimeksi selasin tuota lehtä, jossa oli ihminen joka oli minun pituinen ja painoinen, mutta esim. vyötärönympärys oli hänellä 8cm suurempi, lantionympärys 12cm suurempi ja vaatekoko yhden koon suurempi.

Tuli siis mieleen, että voiko joku ihminen olla luonnostaan vaan painava tai vastaavasi kevyt?

kyllä voi,oon kattonu ite ihan samaa,ja esimerkiksi joku joka on samanpainoinen kanssani (90kg) käyttää numeroa 50 kun taas mulle mahtuu ihan hyvin koko 42-44!!! ja laihimmillani kun olen painanut 65kg silloin kokoni on 38 ja kylkiluuni törröttävät! vittuun painotaulukot,läski painaa vähemmän kuin lihas,ja ihmisillä on eripainoiset luumassat!!

Yhteistyössä