A
ap
Vieras
Luottotiedoton ei saa matkavakuutusta, joten voiko joku muu sen mulle ottaa? Ja saako se toinen tietää että mulla ei ole luottotietoja? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Voi ottaa läheinen sen sulle, mutta miksi luottotiedoton ei sellaista saa? Senhän voi mun mielestä maksaa verkkopankissa samalla kun sen ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Piti ihan tarkistaa ja ei siihen mitään luottotietoja tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Voi ottaa läheinen sen sulle, mutta miksi luottotiedoton ei sellaista saa? Senhän voi mun mielestä maksaa verkkopankissa samalla kun sen ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Voi ottaa läheinen sen sulle, mutta miksi luottotiedoton ei sellaista saa? Senhän voi mun mielestä maksaa verkkopankissa samalla kun sen ottaa.
En tiedä, en saanut :/ Ja luin keskusteluja niin sitä ei kuulemma luottotiedoton saa...En tiedä syytä, kun mahdollisuus olisi kuitenkin maksaa se heti.
Alkuperäinen kirjoittaja nohh:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Voi ottaa läheinen sen sulle, mutta miksi luottotiedoton ei sellaista saa? Senhän voi mun mielestä maksaa verkkopankissa samalla kun sen ottaa.
siksi kun luottotiedoton voi sillä matkan hinnallaan ja vakuutuksen hinnalla maksaa velkojaan eikä matkustella.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja nohh:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Voi ottaa läheinen sen sulle, mutta miksi luottotiedoton ei sellaista saa? Senhän voi mun mielestä maksaa verkkopankissa samalla kun sen ottaa.
siksi kun luottotiedoton voi sillä matkan hinnallaan ja vakuutuksen hinnalla maksaa velkojaan eikä matkustella.
Ja automaattisesti taas kaikki luottotiedottomat on velkasia pummeja..Ei oo käyny mielessä että velat voi olla jo kuitattu, merkintä vaan kummittelee?
Esim. tapiolasta saatiin kaikki vakuutukset isännän nimiin, myös mulle, suosittelen kysymään sieltä. Ja ite otin joskus jonkun matkavakuutuksen jonka maksoin suoraan nettipankista heti, ilman mitää kyselyitä tai ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja nohh:Voit pyytää todistuksen jonka mukaan olet kaikki maksanut mutta tiedot vielä kuralla
Anteeksi nyt vain,en minä näitä pykäliä ole keksinyt.