Voiko isot häppärit leikata itse?

• Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti
"köyhä"
Sisemmät häppärini ovat hirveät heltat. Mietin, että voisiko nuo leikata itse terävillä saksilla. Näyttäisi aika helpolta tempulta, puuduttavaa voidetta laittaa ensin, ja kevyt känni puuduttamaan. Nips ja naps, homma ois siinä.

tuukki
Vaikka tämä nyt onkin provo niin meinaatkos ettei sieltä häppäreistä verta tule? Mites ajattelit hoitaa takuuvarmasti iskevän tulehduksen?

Ehkäpä sinun kannattaisi tehdä samalla kotilobotomia.

"hmm"
kannattanee ennemmin hohtavan kuumalla veitsellä leikata että haava palaa umpeen. oikeassa häpyhuulten pienennysleikkauksessa haavat ommellaan umpeen mutta sitä ei varmaan kannata kännissä peilin kautta edes koittaa.

annapalaa
Tottakai! Mäkin ennen ponnistusta otin ja leikkasin itselleni epparin, kun ei se kätilö sitä vielä suostunut tekemään. Ompelun ja siivoamisen jätin kyllä muille.

Itsemutilointi
Tää on vähän sellanen, kun mies kysyisi voiko liian ison munan leikata itse lyhyemmäksi. Kuka hullu leikkelee erogeenisia alueitaan, jos ne eivät aiheuta vakavia fyysisiä haittoja. Jonkun teinin yhyy, mullei oo maailman kaunein pillu valitus on ärsyttävää.

"hmm"
Tää on vähän sellanen, kun mies kysyisi voiko liian ison munan leikata itse lyhyemmäksi. Kuka hullu leikkelee erogeenisia alueitaan, jos ne eivät aiheuta vakavia fyysisiä haittoja. Jonkun teinin yhyy, mullei oo maailman kaunein pillu valitus on ärsyttävää.
häpyhuulten pienennysleikkauksia tehdään kyllä melkoisen paljon julkisellakin, koska liian suuret häpyhuulet muunmuassa hankautuvat jatkuvasti vaatteita vasten rikki. ei se nyt vakava fyysinen haitta ole, mutta sellainen jossa leikkaus voi parantaa päivittäistä elämänlaatua.

"vihreä"
Monikulttuurisissa maissa (esim. Somalia) lähes kaikkien naisten ja tyttöjen häppärit ja klitoris on leikattu. Väitätkö siis, että monikulttuurisuus on hullua tai huono asia? Et kai ole rasisti?

Huutelen puskista
Juu, kyllä toki. Ihan samalla tavalla voi operoida vaikka oman umpisuolen. Ei kun pikkusen Emlaa iholle ja saksen terällä kaivelemaan. Laastari päälle vain lopuksi.

Ihan oikeasti, miksi edes kysyt moista?

Peyote
Itse tuskin voi koska varmaan sattuu ihan riittävästi. Jonkun täytyisi sitoa sinut tai pidellä kiinni ja toisen pitäisi leikellä. Vaikea uskoa, että kukaan täyspäinen suostuisi suorittamaan.

Tottakai. Itse tosin valitsisin mattoveitsen työvälineeksi ja pikaliimaa tikkien sijaan. :headwall:

---
Yritin, mutta se sattui niin helvetisti, etten pystynyt siihen, vaikka vakavaa itsetuhotaustaa muuten olikin. Tästä on joitakin vuosia. Helpompaa olisi vaikka leikata korvansa irti, niin että en usko, että tulet onnistumaan yrityksessäsi.

Huutelen puskista
Asiasta saappaanvarteen: mulle on oikeasti tehty tuo operaatio mutta ihan plastiikkakirurgilla. Ei ihan kivutonta, vaikka puudutukset olivatkin kunnossa. Niissä iholärpäkkeissä ON hyvä tunto, ettei se nyt niin ole kuin jotain nahkalerpukkaa leikkelisi.

Keritsimillä aloittaa, ja pikkuhiljaa heltan pienentyessä keventää työvälineitä loppupyöristykset sitten kynsisaksilla. Kun alkaa viimestelemään niin sipasee Epoxia kumpaankin jäljelle jääneeseen lepareeseen ja luo näille yhteisen verenkierron. Jos kipuja seuraavana päivän niin ottaa buranan ja käy enkelihoidossa.

Huutelen puskista
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29885320:
Keritsimillä aloittaa, ja pikkuhiljaa heltan pienentyessä keventää työvälineitä loppupyöristykset sitten kynsisaksilla. Kun alkaa viimestelemään niin sipasee Epoxia kumpaankin jäljelle jääneeseen lepareeseen ja luo näille yhteisen verenkierron. Jos kipuja seuraavana päivän niin ottaa buranan ja käy enkelihoidossa.
Viimeinen virke --> kuolin :) Yritä tässä sitten pestä hampaita kun naurattaa aivan saatanasti!

Yhteistyössä