sain 20005 ekan keskenmenon yksi lapsi oli tuolloin ennestään. kävin ultrassa, selvittämässä viikkoja kun menkat oli ihan sekasin. uä:ssä todettiin, ettei osannut sanoa tarkkaan viikkoja, sikiössä häikkää.. menin vko päästä uudestaan. silloin todettiin sikiön kehityksen pysähtyneen ja menneen takapakkia ed. vko nähden.. halusin kaavinnan. mieheni oli kummallakin kerralla mukana. kun kuultiin "tuomio" ja siirryttiin käytävälle odottomaan aikaa toimenpiteeseen, poistui mieheni töihin (ajaa taksia) eli jäin yksin odottomaan. tilanne oli itselleni aivan hirveä. kun sitten menin toimenpiteseen ja pääsin sairaalasta pois, vei mieheni mut kotiin ja poistui töihin. (mulla oli oma äitini seurana, kun en saanut olla yksin toimenpiteen, nukutuksen, jälkeen) jouduin siis käytännös käymään koko tuon suruprosessin yksin läpi. (tiesin kyllä, ett joudun tyytymään äitini seuraan, protestoin sitä, mut voimat ei riittänyt kunnon yhteenottoon) edelleen olen katkera miehelleni tästä, en tiedä voinko ikinä antaa anteeksi..? voiko tuollaista edes antaa anteeksi? tuntuu, ett mua ois loukattu, ja pahasti.. jätetty yksin, kun eniten tarviin tukea mieheltäni.
asiasta puhunut mieheni kans jälkikäteen, eikä osaa sanoa syyksi muutakuin, ett hänellä oli työvuoro.. tunnen hänen pomonsa suht hyvin, ja olisi varmasti saanut vapaata, jos oisi vaan pyytänyt..
asiasta puhunut mieheni kans jälkikäteen, eikä osaa sanoa syyksi muutakuin, ett hänellä oli työvuoro.. tunnen hänen pomonsa suht hyvin, ja olisi varmasti saanut vapaata, jos oisi vaan pyytänyt..
Viimeksi muokattu: