Voiko ihminen olla näin sekaisin päiväunilta herättyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli olin imettänyt vauvaani, sanotaan nyt vaikka Emmaa, ja Emma nukahti, samoin minä. Tunnin nukuin, ja Emma heräsi, mies tuli samaan aikaan makuuhuoneeseen viereeni makaamaan. No sitten miettisin vain mielessäni "mikä meidän lapsen nimi on, oliko se Emma?" Tätä siinä pähkäilin, Emma siis makasi kyljessäni kiinni. Kysyin sitten mieheltäni "missä Emma on?"
Mies. "Mitä?"
Minä: "niin missä Emma on, jätitkö vaunuihin nukkumaan"
Ja siis tässä vaiheessa jotenkin ajattelin, että meillä on 2 lasta, toinen alhaalla ja vieressä oleva vauva on joku toinen :D
Mies " Emma vai? Mitä?"
Minä: "eiku... Ahaa Emma on tässä"
Sitten selitin äkkiä miehelle että muistin että menin yksin nukkumaan.

Voi, kuinka outo ja ihan toisessa maailmassa voi olla herättyään päiväunilta! :D

Minulle on kerran käynyt niin että ulkomailla hotellissa päiväunilta herätessäni pudotin puhelimen lattialle ja sitten iski hätä; paljonko kello on.

No eihän siinä "auttanut" muu kuin soitto kotiin ja sekin varovasti huoneen ovelta ettei lapsi herää...juupa, lapsi oli kotona isänsä kanssa joten herätin sitten heidät kun oli sitä aikaeroakin melkoisesti. Vielä puhelun jälkeenkin piti oikein nostaa peittoa tarkistaakseni ettei se lapsi nyt sitten kuitenkin ole mukanani.

Ei sitä aivan aina jaksa olla normaali ; )

Minä heräsin kerran puhelimen soimiseen kesken unien. En muistanut omaa nimeäni, osoitettani tai syntymäaikaani (puhumattakaan loppuosasta). Kyse oli vielä hieman virallisemmasta puhelusta.

Yhteistyössä