Voiko huokasta helpotuksesta?koliikki asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Kun meijän vauva on kaksi viikkoa nyt,kauheesti pelottaa et koliikki sille tulee,ihme narinaa iltaisin siis itkeskelee kun sänkyyn laittaa mut sylissä ei... neljäs lapsi on jo ja ekalla oli koliikki,muistelin et alko jo heti laitoksella se itkeminen sillä...hyvä puoli tässä on mun mielestä se et kakka tulee joka syönnin jälkeen,muistelin et esikoisella ei tullu juurikaan..mietin että voinko huokasta helpotuksesta vielä koliikin suhteen että sitä ei tulis vai voiko tulla vielä? vaikuttaisko tuo kuitenkin et kun kakka tulee hyvin et ei ehkä niin tulis sitä?

Meidän vauvalla ALKOI "koliikki" 2 viikon iässä, huusi yötäpäivää, välillä ei suostunut syömään, oksenteli jos söi, eikä kakka tullut ollenkaan. Vauva oli 2kk kun päästiin sairaalaan tutkimuksiin. Selvis että multa ei tullut tarpeeks maitoa eikä tutteli sopinut. Vaihdettiin Omneoon ja saatiin ohjeeksi antaa Levolacia ja 3kk iässä luumusose. Gefilus-tipat on olleet alusta saakka käytössä, eikä vielä ainakaan pärjää ilman.

Mun vauvalla myös alkoi koliikki jo heti laitoksella, se tosin syntyikin melkein 2 viikkoa yliaikaisena.
Yleensä koliikki alkaakin vasta pari viikkoa syntymästä, näin mulle sanoi neuvolan lääkäri.

Yhteistyössä