Voiko hotelliin mennä keskellä yötä ja sanoa että otetaan huone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26382967]Voi, kokeiltu on. :)
Hinnasta en tiedä, voi olla että laskuttivat enemmän, en ollut maksajana.[/QUOTE]

Ei ole sen kalliimpi. Hotelli vuorokausi kun päättyy aina viimeistään klo 14, joissakin jo klo 12.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26383007:
Me yritettiin muutama vuosi sitten Omenahotelliin keskellä yötä (tuli mutkia matkaan eikä päästy määränpäähän), mutta sinnepä ei päässyt keskelle yötä. Seuraavaksi yöksi olisi päässyt... Respallisiin hotelleihin olen kyllä päässyt.

Omenahotelilla on vähän toisenlaiset säännöt, se on muutenkin sellanen halppis paikka :) Ihan perushotelleihin pääsee millon tahansa jos vaan tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26383109:
Öö..no sillai että me saatiin useammastakin paikkaa hotellihuone vaan käppäilemällä sinne tiskille?

Niin ja piti sekoittaa muiden maiden hotellit tähän :D Eiköhän nyt ole tässä ketjussa puhe ihan kotimaisista hotelleista!

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26383109:
Öö..no sillai että me saatiin useammastakin paikkaa hotellihuone vaan käppäilemällä sinne tiskille?

Keskellä yötä? Siitähän tässä ketjussa oli kyse. Ei siitä voiko matkustella ilman varauksia.
Mun mielestä on täysi itsestäänselvyys että hotelliin voi vaan marssia päiväsaikaan mutta yöllä siellä ei välttämättä ole respa auki tai ovet lainkaan.

Keskellä yötä? Siitähän tässä ketjussa oli kyse. Ei siitä voiko matkustella ilman varauksia.
Mun mielestä on täysi itsestäänselvyys että hotelliin voi vaan marssia päiväsaikaan mutta yöllä siellä ei välttämättä ole respa auki tai ovet lainkaan.

Keskellä yötä (päiväsaikaan kierrettiin kaupungeissa, illat ajettiin niin pitkään että piti päästä nukkumaan).

Yhteistyössä