Voiko hometalossa olelilu nostaa lämpöä?

Mietin vaan ku tämä duunipaikka on kuulemma joiltain osin homeessa. Ja mulla (ja monella muulla) on melkein joka työvuoron jälkeen nenä tukossa, naamaa kuumottaa, ja silleen jännällä tavalla uupunu olo. Ja nää oireet menee sitte ohi kun on jonki aikaa ollu kotona. Nyt on sitte viime aikoina ollu niin että työpäivän loppua kohti lämpö alkaa nousemaan (37,1-37,5)...
Liekkö tuoki tuosta homeesta johtuu?
 
jana
Kyllä voi. Ystäväni jatkuva kuumeilu ja muu oireilu paljastui lopulta homeista johtuvaksi. Kannattaa todellakin ottaa tosissaan ja tutkituttaa asiaa ja viedä sitä eteenpäin. Ystäväni oli niin pitkään altistuneena, että ongelmat ei enää korjaannukaan niin helposti, vaikka siitä homeympäristöstä pääsikin pois.
 
Kyllä voi. Olin joskus työharjottelussa paikassa jossa oli hometta. Työvuoron loppua kohen alko aina lämpö nousta, kurkku oli kuiva ja yskitti. Lopulta ko ne oireet seuras kotiakki, piti aina käyvä varastossa vaihtamassa vaatteet ennen ko meni sisälle kotia. Ja suihkuun heti ko sisälle pääsin... Ja taas vaatteet vaihtoon. Ainoa keino millä pystyin piettään oireet poissa kotona ollessa...
 
minä
kyllä voi ja usein näin tapahtuukin. Kannattaa todella tutkituttaaa asia jos pienikin epäily on, siitä voi seurata ikuinen terveyden menettäminen.
Nimim. kokemusta on.
 

Yhteistyössä