Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 22:40 äitee kirjoitti:Mites sitten kun olen anonut hoitovapaan esikoisesta lokakuulle asti ja vauva syntyy jo syyskuussa... Tiedättekö alanko saada kuitenkin heti ÄITIYSRAHAA kun jään äitiyslomalle vai saanko sitten pelkkää kotihoidontukea siihen asti mihin olen hoitovapaankin anonut? Eli saanko pelkkää kotihoidontukea vaikka olenkin sitten jo äitiyslomalla, ja kärsin sitten nahoissani että olen anonut hoitovapaata "liian pitkälle"?
Nää on niin ärsyttävän vaikeita asioita, eikä kelaan kauheesti viitsi soitella kun maksaa aivan törkeen paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 12:58 äitiyspäiväraha kirjoitti:Saat toki Kelasta äitiyspäivärahaa normaaliin tapaan, vaikka oletkin työnantajalle ilmoittanut olevasi hoitovapaalla.
Ongelma on siinä, että jos työnantajasi maksaisi sinulle palkkaa äitiysloman ajalta, menetät tämän mahdollisuuden, jos olet jo ehtinyt ilmoittaa työnantajalle olevasi tuona aikana hoitovapaalla! Vaikket ilmoitusta tehdessäsi olisikaan tiennyt vielä uudesta raskaudesta!Itselleni kävi näin.
Huom.!
Kaikki työnantajathan eivät muutenkaan maksa palkkaa ä-loman ajalta. Se ei ole lakiin säädetty oikeus, mutta joidenkin alojen työehtosopimuksessa tälläinen etu on.