Voiko hiivatulehdus olla muulloinkin kun raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Anteeksi tyhmyyteni aj kyselen et voiko se olla muulloinkin kun raskaana?raskaana oli useestikkin ja nyt ihmettelen kun on samoja oireita ja raskaana en kuitenkaan ole.Mistä se voi olla saanut alkunsa?

Laitoinki jo tän kysymyksen äskön mut katos jonnekki. Eli mulla kolmen päivän canesten kuuri päällä ja tabletti ei sula ollenkaan emättimeen vaan eilen kun laitoin toisen niin edellinenkin oli vielä siellä. Normaalia???

Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Laitoinki jo tän kysymyksen äskön mut katos jonnekki. Eli mulla kolmen päivän canesten kuuri päällä ja tabletti ei sula ollenkaan emättimeen vaan eilen kun laitoin toisen niin edellinenkin oli vielä siellä. Normaalia???

Vastaavaa on tapahtunut itselleni,tosin gyno daktarin kyseessä silloin joka on vielä isompi kokoinen.Normaalisti pitäisi sulaa kyllä suurimmaksi osaksi vrk:n aikana mutta ellei ole kannattaa kyllä pyytää lääkäriltä suun kautta otettava kertatabletti(joka auttaa muutenkin paremmin kyseiseen vaivaan).Tuo sulamattomuus voi tulla hyvinkin kivuliaaksi jos sinne kolmekin laittaa eikä yksikään sula.

En kyllä taida laittaa sitä kolmatta....Raskaana vaan ei vissiin suositella niitä suun kautta otettavia.. Kai mä oottelen huomiseen josko ne kaks sulais. Toivottavasti ei tarvi alkaa niitä kaiveleen sieltä pois? Mistähän tuo oikeen johtuu, onko paikat niin kuivat vai mikä?

Yhteistyössä