Voiko hautajaisiin laittaa "trikoo"mekon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hautajaiset on tilaisuus niitä surevia varten, etenkin lähisukulaisia. Sen takia ois tärkeetä, että näillä lähisukulaisilla itsellään olis siellä hautajaisissa edes sen verran mukavaa, kuin nyt hautajaisissa voi olla. Se on ap sinua varten, ne hautajaiset. Laita mitä haluat.
 

Yhteistyössä