voiko hartiapistos olla merkki jostain vakavammasta? ihan kun joskus olisin kuullut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mariq:
tai sitt sulla särkee muuten vaan...voihan noita pistokisa tulla muutenkin....toivotaan jotta menee ohi..onko vihlovaa vai mimmosta?

pistää koko ajan silleen vihloo ja sitte välillä pistää niin kovaa että tuntuu ettei pysty hengittämään.

Hartiapistos yhdistyneenä yleensä voimakkaaseen alavatsakipuun voi viitata mahdolliseen munatorven repeämiseen kohdunulkoisessa raskaudessa.
Toki hartiapistos on yleisemmin lihasten "jumisssaolemisesta" johtuvaa juilintaa.

HÄH? Mulla on hartiapistosta!! Voiko se todellakin olla muka pahaakin? Täytyypä yrittää muistaa sanoa neuvolassa huomenna tosta mun hartia pistoksesta! Olen jo melkein tottunut että särkee joko päätä, mahaa, selkää, jalkoja ettei kaikkea kolotusta edes noteraa. :o

Mulla oli hartiapistosta munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen. Semmosta pistävää, viiltävää... Rauhottu jos oli paikallaan, mutta jos lähti liikkeelle ni rupes pistään ja särkeen.

moi! mulla o, hartiapistos ollut jo useamman vuoden aina kun endometrioosi pahenee... eli viittaa siis johonkin ylimääräiseen vatsaontelossa... vmäinen se on kun aika usein se valvottaa öisin ja mikään särkylääke ei auta... endometrioosin poistoleikkaus poistaa hartiapistoksen vähäksi aikaa...