Voiko häihin laittaa mustavalkoisen mekon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin just kesähäihin mustan mekon, jossa valkoisia kirjailuita. Ja olen ollut joskus kokomustassa kotelomekossakin. Eli voi laittaa.
(Mä en henk. koht. osaa oikein muuhun väriin pukeutuakaan...)

Mun mielestä voi laittaa mitä tahansa siistiä, kunhan ei yritä olla näyttävämpi kuin morsio. Tiedän yhdenkin tapauksen, jolla oli selästä täysin avonainen, lähes napaan asti kaula-aukkoinen kirkkaan punainen iltapuku..... No kyllä keräsi miesten katseet, mutta oli minusta tökeröä.

Eli olet varmasti sopivan sievä. =)

Aivan hyvin voi laittaa.

Ja se valkoinen siinä on ihan riittävänä piristyksenä. ...muutoinkaan en tosin katsoisi ihan mustissa olevaa mitenkään hautajaisasuksi nykypäivänä, vaikka suurin osa vielä tahtookin laittaa jonkun piristysruiskeen siihen (vaikka värikkään huivin), kun ajattelevat muutoin olevansa liian tummissa.

Minusta oikeestaan häihin liittyen ainoa värisääntö, joka nykypäivänäkin pitää on se, että muille kuin morsiamelle ei kokovalkoista päälle.

...tosin tätä taas valitettavan moni ei muista... :whistle: Paritkin häät käynyt, joissa jollakin vieraalla on ollut koko valkoinen puku (molemmissa asiaa harmitteli myös morsmaikku).

Jätetään se valkoinen sinä päivänä kuitenkin sille morsiamelle. ;)

Yhteistyössä