voiko häihin laittaa tämmöisen mekon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en pistäis. Kuten en laittaisi valkoistakaan, sen verran "kunnioittaa" noita pukeutumissääntöjä.
Nykyään on vaikea välttää morsiammen puvun väriä, koska morsiuspuku voi olla kaikkea muuta kuin valkoinen.

Ja kyllä mun mielestä voi laittaa mustan puvun vieras. Jos joku pukeutuu aina mustaan, niin kyllä saa häissäkin pukeutua. Miksi pitäisi esittää muuta kuin on? Mua morsiammena häirittis enemmän se, että joku pukeutuu vastoin omaa tyyliään etiketin takia kuin, että joku nyt sitä etikettiä rikkoo.
 
No riippuu vähän...jos morsian on epäsovinnainen, eikä itsekkään pistä valkoista, niin sitten _ehkä_ jos tuntisin morsion kyllin hyvin, tietääkseni, että hän todella on persiina, jonka mielestä sopivuus sääntöjä kuuluu välillä kovistella.
Mutta toi puvun koko...mä en kyllä noissa mitoissa pistäis tuommoista pukua mihinkään ja missään olosuhteissa :eek: Eikö se ollu 44-46!
 
saara
edelleen on sääntö ettei valkoista muilla kuin morsiammilla vaikkei morsian sitä itse käyttäisi. kokonaan mustaa en itse päälleni laittaisi häihin, mutta se on tottakai jokaisella makuasia
 
huhhhuh
Kuvassa puku näytti olevan korkeintaan kokoa 36 ja siksi ihan ok. Kymmenen numeroa suurempana ei tuollainen hörhellys sovi. Menettää myös muotonsa, joka on olennainen osa tuota pukua. Suosittelen jotain yksinkertaisempaa. Kokomusta ei ole oikea väri häihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja saara:
edelleen on sääntö ettei valkoista muilla kuin morsiammilla vaikkei morsian sitä itse käyttäisi. kokonaan mustaa en itse päälleni laittaisi häihin, mutta se on tottakai jokaisella makuasia
Olkoot säännöt miten lystää, säännöt on tehty rikottaviksi. Jos mä menen naimisiin, niin mun häissä saa vaikka kaikki naiset pukeutua valkoiseen, koska mä en pukeudu :xmas: B) Niin ja mustaankin saa pukeutua
 
voi teitä
Anteeksi nyt vaan hyvä leidit, mutta 44-46 ei välttämättä ole mikään JÄTTIkoko.

Satun itsekin usein käyttämään tuota kokoa, mutta en silti ole mikään jättiläinen. Useimmat luokittelevat minut ihan normaalikokoiseksi. ....Pelkästä koosta ei pysty sanomaan, miltä joku vaate jonkun päällä näyttää. Ihmisiä on niiiin erimallisia, että jotkut ihan "normaalitkin" joutuvat käyttämään "isoja" vaatekokoja. ;)

Ja kyllä tuon voi laittaa häihin. Ota vaikka joku piristysväri seuraksi (värikäs huivi tms.) :)
 
Noissa molemmissa mekoissa todella paljon hämää ulkonäköä tuo, että ei varmana ole mekon kokoisen nuken yllä...on laitettu paljon pienemmälle nukelle ja takaa kursittu tiukemmalle... Ois kiva nähdä miltä oikeasti näyttäis..upeita mekkoja kyllä on molemmat ja aikas juhlavia...jos häätkin on todella juhlavat, niin sitten kävis...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No riippuu vähän...jos morsian on epäsovinnainen, eikä itsekkään pistä valkoista, niin sitten _ehkä_ jos tuntisin morsion kyllin hyvin, tietääkseni, että hän todella on persiina, jonka mielestä sopivuus sääntöjä kuuluu välillä kovistella.
Mutta toi puvun koko...mä en kyllä noissa mitoissa pistäis tuommoista pukua mihinkään ja missään olosuhteissa :eek: Eikö se ollu 44-46!
Olipas kiltisti sanottu |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:
Anteeksi nyt vaan hyvä leidit, mutta 44-46 ei välttämättä ole mikään JÄTTIkoko.

Satun itsekin usein käyttämään tuota kokoa, mutta en silti ole mikään jättiläinen. Useimmat luokittelevat minut ihan normaalikokoiseksi. ....Pelkästä koosta ei pysty sanomaan, miltä joku vaate jonkun päällä näyttää. Ihmisiä on niiiin erimallisia, että jotkut ihan "normaalitkin" joutuvat käyttämään "isoja" vaatekokoja. ;)

Ja kyllä tuon voi laittaa häihin. Ota vaikka joku piristysväri seuraksi (värikäs huivi tms.) :)
Tässä oon kyl samaa mieltä...se ihan riippuu ihmisestä ja vartalosta, et minkälainen tuo 44-46 on... mutta sen verran vaatteita tehneenä voi sanoa, et tuossa hämätään nukella ja jonnin verran...

 
toki, mutta
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä:
Anteeksi nyt vaan hyvä leidit, mutta 44-46 ei välttämättä ole mikään JÄTTIkoko.

Satun itsekin usein käyttämään tuota kokoa, mutta en silti ole mikään jättiläinen. Useimmat luokittelevat minut ihan normaalikokoiseksi. ....Pelkästä koosta ei pysty sanomaan, miltä joku vaate jonkun päällä näyttää. Ihmisiä on niiiin erimallisia, että jotkut ihan "normaalitkin" joutuvat käyttämään "isoja" vaatekokoja. ;)

Ja kyllä tuon voi laittaa häihin. Ota vaikka joku piristysväri seuraksi (värikäs huivi tms.) :)
Tässä oon kyl samaa mieltä...se ihan riippuu ihmisestä ja vartalosta, et minkälainen tuo 44-46 on... mutta sen verran vaatteita tehneenä voi sanoa, et tuossa hämätään nukella ja jonnin verran...
Joo varmasti hämätään, mutta se voi silti näyttää hyvältä semmoisella ihmisellä, joka on 44-46 (48:kin ehkä vielä...). Riippuu täysin kantajasta. ;)
 

Yhteistyössä