Mitä jos hääpari paskat välittää toisten juhlavaatteiten väreistä.Alkuperäinen kirjoittaja UNIKKO:Mun mielestäni ei voi laittaa. Pitää kunnioittaa hääparia, vaikka itse viis veisaisi etikettisäännöistä! Laita joku ihana pastellin värinen mekko!
Mitä jos hääpari paskat välittää toisten juhlavaatteiten väreistä.Alkuperäinen kirjoittaja UNIKKO:Mun mielestäni ei voi laittaa. Pitää kunnioittaa hääparia, vaikka itse viis veisaisi etikettisäännöistä! Laita joku ihana pastellin värinen mekko!
Niin. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa että valkoinen on morsiamen väri, ei sitä saa viiskymppisille laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Hyvä Etiketti. Musta on hautajaisvaatteen väri, mutta pikkumusta ei todellakaan ole hautajaisasuste.Alkuperäinen kirjoittaja etiketti:häihin ei pukeuduta mustaan! Musta on hautajaisvaatteen väri (lapsien vaatteita lukuunottamatta, voivat pukeutua värikkäämmin)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vai onko se vastoin jotain säännöksiä?
Etiketin puolesta se on vallan ok. Itse en kauheasti välitä musta ja turkoosi -yhdistelmästä (mielestäni turkoosi sopii paremmin yhteen valkoisen kanssa), mutta se menee jo makuasioiden puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aattelin puvun kanssa laittaa turkoosia (laukku, huivi, kaula- ja rannekoru), eiks se sit luulis olevan ihan ok?