V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:hmm, mä olen kyllä joskus pessyt, kolmessakympissä hienopesuohjelma, eikä oo kyllä miksikään menneet =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:hmm, mä olen kyllä joskus pessyt, kolmessakympissä hienopesuohjelma, eikä oo kyllä miksikään menneet =)
No yleensä se vaikutus on kestävyydessä, ei yksittäisessä pesussa. 30astetta on ihan ok lämpötila, ongelma tulee varmaan linkouksessa yms. Tosin hienopesussa sitä on onneksi vähemmän. Villapesu olisi varmaan turvallisin vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:hmm, mä olen kyllä joskus pessyt, kolmessakympissä hienopesuohjelma, eikä oo kyllä miksikään menneet =)
No yleensä se vaikutus on kestävyydessä, ei yksittäisessä pesussa. 30astetta on ihan ok lämpötila, ongelma tulee varmaan linkouksessa yms. Tosin hienopesussa sitä on onneksi vähemmän. Villapesu olisi varmaan turvallisin vaihtoehto.
Pohjien liimaukset ne yleensä kärsii ja nahkakengät on oma lukunsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Kenkiä ei pestä koneessa oli gorea tai ei noin perusperiaatteena. ....