Voiko gore tex-kenkiä pestä koneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon pessyt kaikenlaisia kenkiä koneessa, alkuviikostakin pesin koneellisen talvikenkiä. vielä ei oo kengät menent pilalle. Meilä ei oo nahkakenkisä joita ei voisikaan koneessa pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
hmm, mä olen kyllä joskus pessyt, kolmessakympissä hienopesuohjelma, eikä oo kyllä miksikään menneet =)

No yleensä se vaikutus on kestävyydessä, ei yksittäisessä pesussa. 30astetta on ihan ok lämpötila, ongelma tulee varmaan linkouksessa yms. Tosin hienopesussa sitä on onneksi vähemmän. Villapesu olisi varmaan turvallisin vaihtoehto.

Pohjien liimaukset ne yleensä kärsii ja nahkakengät on oma lukunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
hmm, mä olen kyllä joskus pessyt, kolmessakympissä hienopesuohjelma, eikä oo kyllä miksikään menneet =)

No yleensä se vaikutus on kestävyydessä, ei yksittäisessä pesussa. 30astetta on ihan ok lämpötila, ongelma tulee varmaan linkouksessa yms. Tosin hienopesussa sitä on onneksi vähemmän. Villapesu olisi varmaan turvallisin vaihtoehto.

villapesulla mä on aina pessyt. meän pyykkituvankoneessa ku ei oo muuta 30 ohjelmaa, eikä niitä ohjelmien lämpötiloja voi muuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Pohjien liimaukset ne yleensä kärsii ja nahkakengät on oma lukunsa.

juu, ei nahkakenkiä, mut semmoset kangasgorekengät juu =) ja tosiaan mahdollisimman lyhyt 30asteinen ohjelma =) ja ei ole yhden talven käytössä ja parissa pesussa kyllä juuri kestävyysongelmaa esiintynyt :D

Yhteistyössä