Voiko finni "jämähtää"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on tullut nyt imetysaikana sinne sun tänne finnejä ja erityisen suostittu paikka on korvan tausta.

Joulukuussa tuli korvalehden taakse, ihan tuohon korvalehden juureen finni. Se oli kipeäkin sellaisen normaalin ajan mitä finni nyt onkin ja alkoi sitten parantua.

Mutta sitten se on ns. jämähtänyt. Mitään ei siis näy siinä kohtaa enää, mutta siinä tuntuu semmoinen pieni pallura. Se on siitä pienentynyt, mutta ei vaan kadonnut kokonaan. Ja siis ei ole tosiaan mikään iso mutta kuitenkin on.

Kyllä kai.
Yhdellä entisellä työkaverilla on huulen vieressä semmonen "ikifinni". Mitään siitä ei tule, kun puristelee, mutta ihon alla semmonen pieni paukura.

se on voinu muuttua sellaseksi ihonalaiseksi onteloksi joka on täynnä talia. eli pinnalla tuntuu vaan se mokkula eikä näy mitään ja kun sen puhkoo neulalla ja sitä puristaa tulee ihan hemmetisti kuivaa valkoista tavaraa joka haisee niin maan surkialle. Aika hyvä tunnusmerkki on se että ku neulan törkkää siihen niin se saattaa upota kantaa myöden ja ihan saa pyöritellä ilman että tuntuu missään ja siinä mokkulassa on paljo "tyhjää tilaa".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kyllä kai.
Yhdellä entisellä työkaverilla on huulen vieressä semmonen "ikifinni". Mitään siitä ei tule, kun puristelee, mutta ihon alla semmonen pieni paukura.

Ai senkö oikein näkee kaikki?

Juu, se on semmonen punertava läntti siinä iholla.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
se on voinu muuttua sellaseksi ihonalaiseksi onteloksi joka on täynnä talia. eli pinnalla tuntuu vaan se mokkula eikä näy mitään ja kun sen puhkoo neulalla ja sitä puristaa tulee ihan hemmetisti kuivaa valkoista tavaraa joka haisee niin maan surkialle. Aika hyvä tunnusmerkki on se että ku neulan törkkää siihen niin se saattaa upota kantaa myöden ja ihan saa pyöritellä ilman että tuntuu missään ja siinä mokkulassa on paljo "tyhjää tilaa".

No yäk... En taatusti tuuppaa mitään neulaa. Eikä se nyt niin iso ole, että sinne neula uppois kantaan asti. IHan pieni.

Mulla ollut korvan takana samanlainen patti. Pitkään se oli siinä ja kerran sitten aloin tutkimaan vähän tarkemmin. Puristin ja puristin sitä ja lopulta sieltä alkoi tulemaan sitä talimöhnää. Sitä tuli vaikka kuinka paljon. Sen jälkeen ei siihen enää ole finniä tullut eikä myöskään samanlaista talipattia.

Mulla on kankussa ikuisuusfinni. Iso pahkura jota ei saa puristettua, ei sitten millään. Toisinaan sitä kutittaakin, mutta ei punoita kuitenkaan. On vain niin hankalassa paikassa, että ei sitä oikein itse neulalla kaivele, enkä oikein halua kenenkään muunkaan kaivelevan, ettei käy kipeää.

Yhteistyössä