Voiko facebookissa "piiloutua" joltain henkilöltä niin ettei hän pysty löytämään toista edes yhteisten kaverien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimiiko tämä toisinkin päin? Exä on estänyt minut totaalisesti, en siis näe hänen kommentteja tai mitään, minulle hän ei ole fb:ssä ollenkaan.

Se on ihan fine minulle, mutta haluaisin että se ois täysin samalla tavalla hänellekin. Meillä on paljon yhteisiä kavereita ja ärsyttää jos hän näkee minun kommentit mutta minä en hänen.

:D Taitaa siis olla just niin ettei kumpikaan näe kumpaakaan. Hyvä juttu.

[QUOTE="vieras";28252085]Näin on. Sun exä voi kuitenkin poistaa blokkauksen, lukea sun seinää ja laittaa blokkauksen takaisin ilman että huomaat mitään.[/QUOTE]

Hän on kyllä sellainen pässi että on hyvinkin mahdollista. Ei se mitään, itsekin pääsen kaverin koneelta katsomaan kaikki hänen jutut jos uteliaisuus voittaa :D

Mites kun estää henkilön, niin näkyykö aikajanalla estetyn henkilön kommentit ja tykkäykset, mitkä on laitettu ennen estoa? Katoaako esim minun vanhat kommentit estetyn henkilön aikajanalta?

[QUOTE="Hellu";29240735]Mites kun estää henkilön, niin näkyykö aikajanalla estetyn henkilön kommentit ja tykkäykset, mitkä on laitettu ennen estoa? Katoaako esim minun vanhat kommentit estetyn henkilön aikajanalta?[/QUOTE]

ei katoa, koskee vaan tulevia.

Yhteistyössä