voiko facebookissa estää kuviin kommentoimisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fa

Vieras
tai kuvista tykkäämisen? vaihdan profiilikuvaa suht usein, mutta en kalastele tykkäyksiä tai kommentteja ja haluaisin estää ne kuvista. joskus ainakin kommentoinnin pystyi estämään mutta en löydä enää sellaista kohtaa...

Minä haluaisin tietää, että jos minä lisään kuvan ja merkitsen siihen toisen henkilön, voiko tämän toisen henkilön kavereita estää kommentoimasta kuviin? Muutamalta ihmiseltä tulee todella ala-arvoista tekstiä enkä aina niitä kerkeä poistamaankaan ennenkuin joku sukulainen ne näkee... :(

Jos vaihdat kuvaa, niin älä tee siitä uutista. Sellainen ainakin kalastelee tykkääjiä ynnä muita. Kun vaihdat kuvan, niin poista siitä ilmestynyt uutinen seinältäsi. Kuva pysyy kyllä vaihdettuna, mutta et huutele kenellekään että hei vaihdoin kuvan.

Miksi ihmeessä olet koko facebookissa, tai vähintäänkin miksi sitten vaihtelet kokoajan sitä profiilikuvaasi, jos et tahdo kommentteja tai tykkäyksiä? Jos olet facebookissa vain "läheisten kanssa yhteydenpitoa varten", niin eiköhän kaikki tiedä miltä näytät eikä sun tarvii kokoajan vaihtaa profiilikuvaasi? Jos jostain syystä haluat vain vaihdella profiilikuvaasi niin usein ja ainoa pointtisi on että "et kalastele tykkäyksiä ja kommentteja", niin miksi miettiä tuollaisia? Jos joku tykkää, anna tykätä ja jos joku kommentoi, anna kommentoida.

[QUOTE="Kaulin";29716568]Jos vaihdat kuvaa, niin älä tee siitä uutista. Sellainen ainakin kalastelee tykkääjiä ynnä muita. Kun vaihdat kuvan, niin poista siitä ilmestynyt uutinen seinältäsi. Kuva pysyy kyllä vaihdettuna, mutta et huutele kenellekään että hei vaihdoin kuvan.[/QUOTE]
siis auttaako toi mitään?

Mua häiritsee sama asia. Jos haluan vaihtaa profiilikuvaa, niin en haluais tehdä siitä mitään numeroa.
Typerä systeemi.
Eikä se mitään auta jos sen poistaa seinältään, kyllä se muille pomppaa näkyviin silti.

On se sitten hyvä ettei mulla ole tota ongelmaa. Kukaan ei kommentoi tai tykkää kuitenkaan. En mä oikein ymmärrä miten se voi olla ongelma. Poistaa sitten ne yksittäiset tyhmät kommentit jos niitä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29716858:
On se sitten hyvä ettei mulla ole tota ongelmaa. Kukaan ei kommentoi tai tykkää kuitenkaan. En mä oikein ymmärrä miten se voi olla ongelma. Poistaa sitten ne yksittäiset tyhmät kommentit jos niitä tulee.

Ehkei se ole ongelma, mutta ärsyttävää se on.

Yhteistyössä