H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi. Mun siskon mies on säälittävä ja on luonut Mafia Warssin takia vaikka kuinka monta tyyppiä et voi pelata usealla sitä peliä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22715486:Juuh. Joillakin on Farmvillen takiakin fiktiivisiä hahmoja listoillaan. :headwall: Laitoin jokin aika sitten pois listoiltani yhden sellaisen pelaajan.. (Hänellä oli myös automaattisia lahjankeräilijöitä ym. systeemeitä. Se oli oikeastaan suurempi syy.....) Pelit on vaan pelejä; ei pitäisi olla niin vakavan sortin addikti, että menee huijauslinjalle saakka..
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22715486:Juuh. Joillakin on Farmvillen takiakin fiktiivisiä hahmoja listoillaan. :headwall: Laitoin jokin aika sitten pois listoiltani yhden sellaisen pelaajan.. (Hänellä oli myös automaattisia lahjankeräilijöitä ym. systeemeitä. Se oli oikeastaan suurempi syy.....) Pelit on vaan pelejä; ei pitäisi olla niin vakavan sortin addikti, että menee huijauslinjalle saakka..
Verkkosivuille jää aina tieto, mistä ip-osoitteesta on sivulla kulloinkin käyty. IP-osoitehan määrittää jokaisen koneen verkossa, koksa sama ip osoite on vain yhdellä ja samalla koneella. On tietysti VPN-palveluja, joiden kautta saa tavallaan "nimettömän" osoitteen eli sitä ei voi ainakaan helposti jäljittää tiettyyn koneeseen. IP-osoitteethan on taas jaettu eri palveluntarjojien kesken. Silloin ip-osoitteen perusteell voi saada selville missä päin maailmaa joku kone majailee. On sitten toinen asia, kuka näitä alkaa oikeasti selvittämään ja jaksaa sitä tehdä. Verkosivuille jää paljon muutakin tietoa sivuilla vierailevista. Ns. cookiet tallettaa käyttäjästä aika paljon tietoa, mutta senhän voi itse kieltää, kun osaa. Kyllä internetissä voi aika piilossa olla, mutta taitavat ihmiset osaa löytää paljon tietoa meistä kaikista ja siitä tiedosta sitten yritykset maksavatkin mielellään sitä kaivaville. Facebookissa on hyvin monela ihmisellä kaksi tai useampi tili. AIka moni ihminen ei esim. osaa palauttaa tilinsä salasanaa, jos sen hukkaa ja sitten luo uuden tilin, kun haluaa pystyä kokuttavassa Facebookissa. Minä olen poitusnut faceboookista muutama vuosi sitten kokonaan, enkä sinne enää mene. Helpotus!Mistäs sitä kukaan tietää, onko oikea vai feikkinimi?