Ä
äiti
Vieras
Meidän tytteli on omasta ja vanhempien mielestä ihan valmis menemään oma-aloitteisesti eskariin,300m päähän kotoa(ei tarvi ylittää autotietä).Menikin jo tänään,kun niin kovasti toivoi.Ja oikein iloisena lähti ja kaikki meni ok.Oikeastaan oli iloisempi kuin aamuina,jolloin koko sakki lähtee(äiti tai isä+2 siskoa).On ottanut monissa asioissa itsenäisyyttä nyt,sellainen kausi ja on siitä ylpeä itsekin.
Tänään kysyin koululla,että miten kulkeminen ja ope puhui koulun kulkuluvasta,jolainen pitää hankkia..Huomenna on eskrikeskustelu aj siellä puhun asiasta..Mutta:Voinko päästää lapsen esim.huomenna menemään,vaikka lappua ei vielä ole?..Lapsi itse kyselee asiaa ja haluaisi mennä.meidän muiden mukana lähteminen on sitä,että kuljemme perässä,kun eskarilainen menee itse kaukana edeltä sisälle asti..
Tänään kysyin koululla,että miten kulkeminen ja ope puhui koulun kulkuluvasta,jolainen pitää hankkia..Huomenna on eskrikeskustelu aj siellä puhun asiasta..Mutta:Voinko päästää lapsen esim.huomenna menemään,vaikka lappua ei vielä ole?..Lapsi itse kyselee asiaa ja haluaisi mennä.meidän muiden mukana lähteminen on sitä,että kuljemme perässä,kun eskarilainen menee itse kaukana edeltä sisälle asti..