voiko esim naapuri tehdä tästä ilmoituksen???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaSuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NaSuu

Vieras
Meillä neiti nyt 1v3kk.On aina nukkunut yöt tosi hyvin mutta nyt heräilee öisin ja itkee.Välillä tois hysteerisena..unissaan kait.

La yö valvottiin kokonaan ja lähdin yöllä sitten klo 04 päivystykseen,korvathan ne.

Ja taas viime yönä huuti muutaman kerran.Pyörii aika paljon nukkuessaan ja sitten jotenkin "herää".

Muutettiin vasta tähän kerrostaloon.Pelottaa jos esim.naapuri vittuuntuu siihen kun muksu huutaa ja tekee lastensuojelu ilmoituksen.

Taidetaan muuttaa takaisin omakotitaloon johonkin korpeen.
Pelottaa niin..hyä jos uskaltaa normaalisti puhua ettei naapurit häiriinny.

meiän naapurissa huutaa lapset 24h vuorokaudessa,ei mua häiritse kyllä meilläki on aikoinaan huutanut.mut siel huutaa myös vanhemmat riitelee tms. 3:n aikaan yöllä,siitä valitan lapsista en.mut kai toi riippuu aikalailla naapurista,mut eihän sille mitään voi jos laps ei nuku luulis et vähäsen ymmärrystä jokaiselta löytyy..

en usko että kukaan ilmoitusta tuosta tekee, mutta jos asia mietityttää ja lapsi itkee paljon ja kovaa niin voithan laittaa ala aulaan lappua ja pahoitella mahdollista häiriötä.. :)
meillä naapureilla on todellakin kestämistä kun tuo poika itkee monta kertaa yössä... milloin tutin perään, milloin janoa, milloin unessa, milloin on herännyt ja syystä taikka toisesta säikähtänyt jotain, joskus unissaan tunkee jalkansa pinnasängyn pinnojen väliin ja sitten ahdistuu siitä.. |O lisäksi sitten tietty hampaat, uudet taidot, masukivut etc itkettää... ja ikää nuorella herralla on 1,5v
:D

Siis on antibiootti ja saatiin sitä pnonax:n kipulääkettä.

Mutta on tosi levoton yöllä..kääntyilee ja kun tutti tippuu niin herää.On muutenkin tosi tempperamenttinen tapaus,jos rupee raivoamaan niin hiljaiseksi ei välttämättä heti saa.

Ja tää on siis omistusasunto

Mun kolmivuotias poika itkee joka aamu 7-8, koska hän ei halua mennä päiväkotiin. Tätä on nyt jatkunut pari viikkoa ja eilen rappua siivotessani yläkerran rouva sitten avasi suunsa ja sanoi, että itku häiritsee... Mitähän tuollekin pitäis tehdä? Laittaa teippi suun eteen? Kö?? :ashamed:
Poika ei ole juuri ollenkaan rauhoittunut parissa viikossa mitä nyt on ehtinyt pkssa olla... Eikä sitä rauhoita mikään... :ashamed: :ashamed:

Noi on niitä normaaleja lapsiperheen elämisen ääniä. Jos kaikkenne teette niin minkäs sille sitten voi? Kohtuutonta taas mun mielestä on et naapurin pph antaa lasten paukutella postiluukkuja ja ruehua rapussa, mut palstan mukaan sekin oli viel ok. ja minä tiukkapipo.

Ite kun olin just muuttanut kerrostaloon ja olin karmeessa yskässä niin olin varma että saan häädön kun köhin yöllä. En sit saanut.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:

Mutta on tosi levoton yöllä..kääntyilee ja kun tutti tippuu niin herää.On muutenkin tosi tempperamenttinen tapaus,jos rupee raivoamaan niin hiljaiseksi ei välttämättä heti saa.

annan panadolia myös,tuo pronaxen on sellanen lääke joka alkaa vaikuttaa vasta pitkän ajan päästä. Ja panadol alkaa vaikutta heti. Saa antaa samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viva:
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:

annan panadolia myös,tuo pronaxen on sellanen lääke joka alkaa vaikuttaa vasta pitkän ajan päästä. Ja panadol alkaa vaikutta heti. Saa antaa samaan aikaan.

Samaa ehdotan, eli Pronaxen+Panadol/Pamol F samanaikaisesti (ja panadolia/pamolia juuri oikea annos lapsen painoon nähden, ei se muuten auta).

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Ite kun olin just muuttanut kerrostaloon ja olin karmeessa yskässä niin olin varma että saan häädön kun köhin yöllä. En sit saanut.. :D

Mä sain valituksia, kun yskin yöllä ollessani keuhkokuumeessa :kieh:
Ja kun kehtasin vetää vessan yöllä oksentamisen jälkeen kärsiessäni helvetillisestä 24/7 raskauspahoinvoinnista |O
*lähettää terkkuja entiselle yläkerran naapurille Iirolle*

Meillä 3v. huutaa välillä yöt ja päivälläkin ihan kiitettävästi, ja onhan tuo toinen naapuri tehny selväks että häiritsee mutta minkäs teen, ei nyt suutakaan viitti teipata. heillä lapset vissiin nukkuu yönsä hyvin jne.

Siis saa korvatulehduksen aikaan pronaxen plus panadol.
Meillä nuo venäläiset naapurit metelöi rappukäytävässä.

Mutta kait ne lapsen äänet kuuluu elämisen ääniin...tuli aloitus vaan mieleen kun naapurin mummo kommentoi kun näin häntä että teiltä kuuluu itkua öisin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ja kun kehtasin vetää vessan yöllä oksentamisen jälkeen kärsiessäni helvetillisestä 24/7 raskauspahoinvoinnista |O

Eli siis pelkoni oli aiheellinen?? :o No ei tässä kämpässä, me ei tod. olla meluaja numero 1 tai edes 5. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Eli siis pelkoni oli aiheellinen?? :o No ei tässä kämpässä, me ei tod. olla meluaja numero 1 tai edes 5. :saint:

Me oltiin VUOKRALAISIA. Arvokkaalla OMISTUSASUNTOALUEELLA. Vähintäänkin epäilyttävää sakkia siis, ja ovessa vieläpä ulkomaalainen sukunimi...eli meikäläisen yskimiseen ja oksentamiseen oli syytäkin puuttua :D

Tosin mun arvoni naapurin silmissä nousi samantien, kun sille selvisi että olen taloyhtiön hallituksen monivuotisen puheenjohtajan tytär B) ja että mun vanhemmat ovat asuneet saman talon kattohuoneistossa jo vuodesta 1982 :xmas: . Isännöitsijän ja talkkarinkin kanssa olin hyvää pataa.

Oikeesti, ihan ihme nokkimisjärjestys siellä :D

on se nykyään kamalaa kun lapsiperheitten tarvii pelätä naapureita koska tehdään ilmotusta,mutta näin se nykyään menee...........en ymmärrä

mekin olemme juuri muuttaneet tähän taloon todella hiljanen talo,meillä kun lapsi ei itke vaan kirkuu ja huutaa ihan kun sille tehtäis pahaa.....nyt olen pelänyt koskahan meistä joku tekee ilmotuksen.

Yhteistyössä