Voiko erittäin jännittävä morsian saada häiden takia "rauhoittavia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stressaaja

Vieras
Kokemuksia? Pitääkö mielenterveyspalveluun ottaa yhteys vai saako sairaalasta lääkärin määräämänä? Entäs yksityiseltä, käykö helpommin? Mitä voivat antaa?

Pakko miettiä tällästä... Kamalaa :( Mutten tiedä tulisinko muistamaan mitään häistä muuten, nytkin tuntuu että rintaa puristaa kun mielikuvaharjoittelen...

No tuota nui niin ehkä ehdottaisin intiimejä häitä kahdestaan maistraatissa tai kirkossa parin srk-toimiston tätin todistamana, jos nyt jo henkeä salpaa vaikka vaan mietit asiaa.

Itse kärsin vaikeasta paniikki- ja ahdistushäiriöstä ja syön silloin tällöin rauhoittavia mutta pyysin psykiatrilta reseptin beetasalpaajiin. Rauhoittavat väsyttää ja aion kuitenkin alkoa ottaa enkä halua kokeilla alkon ja rauhoittavien yhdistelmää...

Käyppäs jutteleen tk-lääkärille, tai mikäli rahasta ei puutetta, niin vaikka yksityiselle. Toivottavasti eivät määrää rauhoittavia. Niistä tulet vain tokkuraiseksi, ja muistat vielä vähemmän häistäsi. Beetasalpaajat ihan toimivia jännittämiseen, vähentävät tykyttelyä ja käsien vapinaa yms.

Älä välitä noista typeristä kommenteista!
Betasalpaajat ei todellakaan oo mitään mömmöjä jotka pistää pntön sekasin, niillä ei ole mitään vaikutusta sun käyttäytymiseen paitsi että poistavat sen pahimman kynnyksen jännityksestä eli alentavat sykettä yms.
Ne ei väsytä yhtään eikä muutenkaan tule huono olo jos vaan ne sopii sinulle, joka kannattaa myös tietysti testata ennen suurta päivää.

Itse olen joutunut syömään noita ihan muihin juttuihin ja ovat kyllä tosi hyvin siedettyjä eikä mitään ns vaarallisia lääkkeitä.

Tsemppiä :)

No huhhuh noita ylimielisiä vastauksia!

Jos ihminen on jännittäjä, niin hänhän jännittää olipa sitten kyseessä omat häät tai mikä tahansa muu jännittävä tilaisuus!

Musta on tullu aikuisiällä kamala jännittäjä ja punastun kasvoista sekä kaulasta ja dekolteen alueelta. Tuntuu, että kaikki mitä sanon, vain tulee suusta enkä muista sitten mitä sanoin.

Tosiaan otsikossa pieni muotoiluvirhe :P

Ja kiitos ideoista että pitäisi jättää häät väliin. Minkäs itselleni mahdan. Alkujännitys on se pahin.

En kyllä ottais sinuna rauhoittavia. :/ Ei ole oikein kivaa jos morsian omana päivänään sopertaa ja olo on kuin leijailis toisella planeetalla. Niiden annostelun kanssa on kuitenkin vähän niin ja näin, ja alkuun hyvinkin pieni annos voi saada ihan sekaisin. Tuota beetasalpaajaa kannattaa kokeilla kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Älä välitä noista typeristä kommenteista!
Betasalpaajat ei todellakaan oo mitään mömmöjä jotka pistää pntön sekasin, niillä ei ole mitään vaikutusta sun käyttäytymiseen paitsi että poistavat sen pahimman kynnyksen jännityksestä eli alentavat sykettä yms.
Ne ei väsytä yhtään eikä muutenkaan tule huono olo jos vaan ne sopii sinulle, joka kannattaa myös tietysti testata ennen suurta päivää.

Itse olen joutunut syömään noita ihan muihin juttuihin ja ovat kyllä tosi hyvin siedettyjä eikä mitään ns vaarallisia lääkkeitä.

Tsemppiä :)

Siis mistä typeristä kommentista? :o Beetasalpaajat ja rauhoittavat on aivan eri asia!

:laugh: Ei oo totta... Kannattaako jotain kirkkohäitä suunnitella jos ripulit tulee pöksyyn pelkästä ajatuksesta. Ihan kuin ne häävieraat hyökkäis päälle tai jotain. Omituisia ihmisiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta on tullu aikuisiällä kamala jännittäjä ja punastun kasvoista sekä kaulasta ja dekolteen alueelta. Tuntuu, että kaikki mitä sanon, vain tulee suusta enkä muista sitten mitä sanoin.

Ja kiitos ideoista että pitäisi jättää häät väliin. Minkäs itselleni mahdan. Alkujännitys on se pahin.

Mä suosittelen kans noita beetasalpaajia. En nimee voi laittaa ku tääl ei kai saa nimiä julkasta. Googleta! Mä käytän niitä esiintymisjännitykseen..

Halit ja IHANAA HÄÄPÄIVÄÄ!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:laugh: Ei oo totta... Kannattaako jotain kirkkohäitä suunnitella jos ripulit tulee pöksyyn pelkästä ajatuksesta. Ihan kuin ne häävieraat hyökkäis päälle tai jotain. Omituisia ihmisiä...

Oikeesti kaikella rakkaudella: Haistapa paska.

Ja pötypuhetta että rauhoittavista kaikki menisivät "tokkuraan"! Jos elimistö käy ylikierroksilla ja adrenaliinia erittyy ylimitoitetusti, ei beetasalpaaja välttämättä riitä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mut se on vielä tervettä jännitystä?

Yhteistyössä