Voiko ekaluokkalaiselle pojalle ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viirukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viirukas

Vieras
vielä syksyksi haalarin ja talveksi. Vai pitääkö jo olla housu-takkiyhdistelmää.
Talveksi haalari olisi kyllä kätevä, mutta tuleeko siitä vielä kiusatuksi saati
sitten kypäräpiposta.
Näitä tässä pohdin vain, kuin nyt on alennuksella myynnissä välikausivaatteita.

Syksyksi ei missään nimessä, mutta talvihaalarin, jos poika suostuu sitä käyttämään.

Kypäräpipo on kyllä aika vauvamainen, joten jättäisin kauppaan.

Meillä ei haalari kelvannut enää eskariinkaan... Mutta olen kyllä ekaluokkalaisislla nähnyt haalareita. Ehkä sen kypäräpipon pitäisin ulkoleikessä kotona ja kouluun hankkisin jonkun tavallisen.

meillä ei oo koskaan lapsilla ollu kypäräpipoa, vihasin niitä itse pienenä niin siksi en lapsillekaan koskaan pukenut eikä ne halunnutkaan.. =) Joten kypärälakin jättäisin ainakin heti pois ja kyllä mä koululaisella ennemmin näkisin takki+housut yhdistelman

Meillä oli viime talvena ekaluokkalaisella pojalla haalari ja aivan paras juttu! Alkutalven oli takki ja toppahousut, mutta sitten tuntui siltä, että kundi on jatkuvasti litsläts-märkä lumesta verkkareita myöten, ja kauan kesti aina välitunnille meno, kun piti housua ja takkia pukea.. Ostin alesta kivannäköisen haalarin, ja kylläpä oli sujuvaa välitunnille meno ja leikkikentällä olo koko lopputalven. Kukaan ei kiusannut haalarista, ja poika oli tyytyväinen, kun ekana ehti jäämäkeen välitunnilla.. Kypärämyssyn jättäisin kyllä sitten pihaleikkeihin.

Yhteistyössä