Voiko eilistä lohikeittoa syödä?On ollut

vieras
Täh? Totta kai söisin. Mutta jääkaapin toiminnan kannalta olisi parempi jäähdyttää ne ruoat ennen sinne laittoa. Esim.
- kattila ulos (illat alkaa jo olla viileitä)
- kylmäkallet kattilan alle
- kattila altaaseen kylmään veteen.
 
ehkä
Tämä nyt taitaa olla vain tällainen vitsi kysymys kun moneen kertaan näitä voiko syödä kysymyksiä tullut ja ihmiset vastaa että ei vaikka suoka varsin hyvin syötävissä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täh? Totta kai söisin. Mutta jääkaapin toiminnan kannalta olisi parempi jäähdyttää ne ruoat ennen sinne laittoa. Esim.
- kattila ulos (illat alkaa jo olla viileitä)
- kylmäkallet kattilan alle
- kattila altaaseen kylmään veteen.
Näin minäkin tekisin!
 
:D
Ei kannata. Saattaa tulla avioero ja alat katumaan lastesi tekemistä. Tai sitten vakava mammamyrkytys, johon kuuluu näköalattomuuden sijaan moninaisuuden näkeminen, mustavalkoinen ajattelu saakin äkkiä sävyjä. Lohikeitto kaappiin ja pois!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Ei kannata. Saattaa tulla avioero ja alat katumaan lastesi tekemistä. Tai sitten vakava mammamyrkytys, johon kuuluu näköalattomuuden sijaan moninaisuuden näkeminen, mustavalkoinen ajattelu saakin äkkiä sävyjä. Lohikeitto kaappiin ja pois!
pälä pälä
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
siis vähän aikaan jäähdytin, oli vielä varmaan kädenlämpöistä kun laitoin jääkaappiin!


Heitänkö pois?
Heitä, heitä, heitä!

näipä teen, katkera eroluuseri
:hug:
Tee niin, aivoton anaaliapina.
Toivottavsti et näe ikinä lapsiasi ja asuvat isällään, jatkoja
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
siis vähän aikaan jäähdytin, oli vielä varmaan kädenlämpöistä kun laitoin jääkaappiin!


Heitänkö pois?
Heitä, heitä, heitä!

näipä teen, katkera eroluuseri
:hug:
Tee niin, aivoton anaaliapina.
Toivottavsti et näe ikinä lapsiasi ja asuvat isällään, jatkoja
Hah :D Toivottavasti sinä et koskaan muutu fiksuksi tai edes terveellä maalaisjärjellä varustetuksi. Jatkoja sinullekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
siis vähän aikaan jäähdytin, oli vielä varmaan kädenlämpöistä kun laitoin jääkaappiin!


Heitänkö pois?
Heitä, heitä, heitä!

näipä teen, katkera eroluuseri
:hug:
Tee niin, aivoton anaaliapina.
Toivottavsti et näe ikinä lapsiasi ja asuvat isällään, jatkoja
Hah :D Toivottavasti sinä et koskaan muutu fiksuksi tai edes terveellä maalaisjärjellä varustetuksi. Jatkoja sinullekin.
minä olen jo, sinä olet eroluuseri :)
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
siis vähän aikaan jäähdytin, oli vielä varmaan kädenlämpöistä kun laitoin jääkaappiin!


Heitänkö pois?
Heitä, heitä, heitä!

näipä teen, katkera eroluuseri
:hug:
Tee niin, aivoton anaaliapina.
Toivottavsti et näe ikinä lapsiasi ja asuvat isällään, jatkoja
Hah :D Toivottavasti sinä et koskaan muutu fiksuksi tai edes terveellä maalaisjärjellä varustetuksi. Jatkoja sinullekin.
minä olen jo, sinä olet eroluuseri :)
:D Tyhmä, idiootti, imbesilli, debiili, älyvapaa isorattaaton, muumeista vapaa muumilaakso? Olen samaa mieltä, kerrankin olen sinun kanssasi samaa mieltä. Ei se mitään. Kyllä se siitä. Elämä järjestyy, vaikka se ei näköjään kaikkia aina kannakaan.
 
:D
En muuten ihmettelisi, jos sinä Dusk olisit tatuoitu jätkä. Yhtä tasokas, älykkyydeltäsi suorastaan loistava. Valaise meitä Dusk, valaise lisää. Kerro ja jaa meille älykkäitä kommenttejasi, vielä vähän lisää!
 
:D
Noh? Ehkä olet saamassa jonkun muun idean tai haukkumasanan "eroluuseri" joka on kuin nerokkuuden multihuipentuma. Mutta se karehtii vasta mielessä. Se ei aivan vielä pääse pintaan. Jätän sinut ajattelemaan. Ehkä joskus sinnekin joskus joku ajatus eksyy. Nyt, viimeisen kerran, hyvää päivän jatkoa Dusk. Tarvitset sitä enemmän kuin minä.
 

Yhteistyössä