voiko e-pillereiden lopettamisesta tulla jotain "oireita" vai mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
pari viikkoo ollu syömättä pillereitä monen vuoden käytön jälkeen ja nyt oon melkein viikon ollu puolikuntonen sillee et iltaa kohden alkaa paleltaa ja tulee sellanen "höttö" olo? aamusta iltaan on ihan jees olo,mut sit illalla tulee tää.. vai oonko mä taas tulossa kipeeks? :kieh: just helmikuun sairastin melkein kokonaan :headwall:

Minulla oli käytössä minipillerit ja kun lopetin niiden syömisen sain kamalia "hormooni häiriöitä". Hikoilin aivan kamalasti, välillä paleli, oli huono olo, pääkin oli kipeä. Siis aivan kamala. Muutama viikko meni hikoillessa, kun sitten tasaantui.

raskaana en ole.. menkat loppu just :) tai voihan ne menkat tulla raskaanakin, mut en 99,9% varmuudella ole :D
kyllä tää nyt on jotain muuta,mietin vaan et flunssaa vai jotai e-pillerioireita :)
kun välillä on tuskanhiki just ja sit paleltaa ku horkassa jne..

itse lopetin kolmisen vkoa sitten ehkäisyrenkaan käytön ja toista viikkoa on nännit olleet todella arat - peittokin sattuu päällä - ja nyt muutama pvä kovia menkkakivun oloisia alavatsakipuja. jostain luin, että tämmöinen on yleistä, kun hormonit pyörähtelee taas omillaan. ehkä noi vilustuksetkin on semmoisia...

Yhteistyössä